Gå til innhold

sexleker og kostymer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt "redd" for å vise meg frem for mannen i kostymer og dra frem sexleketøy. hva skal jeg gjøre? er redd for at han skal begynne å le!!

kom med tips?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags typer leketøy? Er det doble dildoer med klittvibrator og hele sulamitten, burde du kanskje ta det litt forsiktig.

En uskyldig penisring, klittvibrator eller noe skader vel ikke.

Samme med kostyme. Kommer du i full utrustning som hardcore domina, så kan det være han blir litt skremt (o:

Skrevet

det er snakk om helt enkle ting. som vibrator og penisring.. ikke noe buttplugg eller noe slikt :P haha

men tenkte litt mer nøytral kostyme.. sexy, men søt:)

hvordan gå frem??

bare kle meg ut og stå i døren?

HI

Skrevet

You got it :P

Lille rødhette, noe så erketypisk som en skolepikeuniform, cowgirl. The list goes on and on.

Skrevet

Ååå, den tiden savner jeg :(

Vi gikk så sexbutikker ilag og kjøpte alt fra dildoer, penisringer til egg(klitten). Så bar det på soverommet hvor han fikk leke med disse på meg :) Hehe...det var tider det, etter å ha født et barn og har et på heving så er liksom ikke kroppen like lekker å vise frem lenger nei :(

Skrevet

det er snakk om helt enkle ting. som vibrator og penisring.. ikke noe buttplugg eller noe slikt :P haha

men tenkte litt mer nøytral kostyme.. sexy, men søt:)

hvordan gå frem??

bare kle meg ut og stå i døren?

HI

Ja

Skrevet

Kle deg ut og rop på han fra soverommet.

Når han kommer opp sier du noe litt "dirty" som kan knyttes til kostymet ditt. F.eks. skolepike "jeg har vært slem i dag"

hushjelp "du er en skikkelig grisegutt, kom her skal jeg ordne deg (gjerne med litt halvveis fransk aksent)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...