Gå til innhold

Starte på pille nr.3 etter sukkerpillene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utsatt mensen 2 ganger og startet rett på tredje brett, men har hatt så mye småblødninger at jeg bestemte meg for å ha mensen alikevel, så etter 3. pille på nytt brett tok jeg sukkerpillene fra forrige brett og håper jeg får mensen nå. Men når jeg har tatt ferdig sukkerpillene, bør jeg da starte på nytt brett eller bare fortsette på 4.pille på det brettet jeg begynte på sist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med alle pillene dine er like, så er ikke nøye hvilken du tar da.

men var mye rot me de pillene du tar...

Skrevet

Det å rote så mye frem og tilbake med hormontabletter er ikke bra for kroppen din, og du kan få store problemer med å bli gravid senere. Hvis du hater å få mensen og ikke vil ha barn på noen år så bør du gå for p-sprøyte.

Skrevet
regner med alle pillene dine er like, så er ikke nøye hvilken du tar da. men var mye rot me de pillene du tar...

Det er 21 vanlige piller og 7 sukkerpiller. Jeg tok 3 av de vanlige pillene og har nå begynt på sukkerpillene.

Skrevet

Hvis alle 21 pillene inneholder akkurat det samme kan du begynne på 4.tablett, men du skal jo uansett ta 21 tabletter, så da må du hele veien ta 3 tabletter av nytt brett før du begynner på sukkerpillene. Dette blir det jo vanskelig å holde kontroll på. Jeg ville begynt på et nytt jeg.

Skrevet

Jeg går på Loette 28, så jeg tar 21 vanlige piller og 7 sukkerpiller. Jeg tok 3 vanlige piller, så gikk jeg tilbake på det forrige brettet og begynte på sukkerpillene. Men jeg tror ikke jeg tør å ta sjansen på å begynne rett på pille nr. 4 når jeg er ferdig med disse sukkerpillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...