Gå til innhold

hjelper, bare 8 dager igjen til bukplastikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg kjenner at jeg gruer meg ja ;) men fy søren og deilig det skal bli å være ferdig. Har ventet på dette nå i over 3 år.

Er fryktelig spent på hvordan tiden vil være etterpå. Håper jeg slipper unna de verste smertene. Hører mange sier at KS er verre, og det overlevde jeg veldig greit.

Men sommerfuglene formerer seg veldig i magen nå. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, masse lykke til :-)

Tenkt sÅ herlig Å fÅ det unnagjort.

Hilsen en som stÅr pÅ venteliste til konsultasjon enda.... Langt frem.

Skrevet

jeg er for tiden gravid men virkelig gleder meg til jeg skal gjøre det, fikk beskjed av legen at jeg måtte være ferdig med å få barn når jeg skulle gjøre det så da måtte jeg vente, men nå er jeg i kø'a igjen fra neste vår.

Skrevet

Tvi tvi, masse lykke til! :) Vil anbefale deg å være nøye med hygiene og sårstell etter operasjonen, så du slipper unna infeksjoner og bruk tape på arret en god stund etterpå så blir arret pent. ;)

Skrevet

For meg var et haste ks mye bedre enn bukplastikken.. ;-)

Men for et herlig resultat!! Gled deg! :-)

Skrevet

Jeg gleder meg ja :) og gruer meg da. Men skal bli deilig å være ferdig. Var 1 år for å vente til konseltasjon, og 2 år venting etter det. Phu. Ting tar tid i dette landet.

Gleder meg mest til kanskje å gå med bikini neste sommer. Har ikke brukt det på 17 år ;)

Hi

Skrevet

Gled deg!

Jeg fikk minimalt med smerter, fikk en super fin flat mage og det beste med allt var å kunne ligge å slappe av på sofan med God samvittighet, mens mannen fikk kjørt seg med bleieskift og husvask;) thihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...