Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Vi er ikke i september engang og jeg merker allerede nå at det begynner Å komme... Jeg blir usannsynlig trøtt men det hjelper ikke å legge seg tidligere, det er fremdeles et helvete å komme seg opp om morgenen. Jeg blir sur og sint og gretten. Jeg bor på Østlandet så det er heldigvis noen timer med dagslys i løpet av døgnet men det hjelper ikke stort når alt inni meg er mørkt. Er det noen som har gode råd??? Jeg har planer om å være litt mer begeistret for ski osv med barna i vinter men vet jo at det inne alltid er så lett å ta seg sammen når depresjonen først har slått inn. Dette blir altså verre for hvert år og jeg har trudd meg for vinteren siden juni! Hjelp!!!
2 hjertegull :) Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Jeg ville spurt på helsekosten. Det finnes flere naturpreparater som kan hjelpe vet jeg, men vet ikke helt hvilke... Hvis ikke det funker, så må du ta kontakt med legen din. Man kan ikke gå en hel vinter å ha det dårlig...
Cimorene Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Du kan jo kjøpe deg en slik dagslyslampe, det hjalp ihvertfall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå