Gå til innhold

Morgengretten :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fryktelig morgengrretten! Hvorfor kan ikke jeg bare våkne opp og være glad og fornøyd? Men nei, her er morgenene et helvete! Ungene krangler og trasser, jeg kjefter og det er ikke noe kos!

Finnes det hjelp for håpløst morgengretne mødre?

Uff nå fikk jeg dårlig samvittighet, eldste tok med yngste (som slo seg totalt vrang pga en legomann) og skulle sette på kaffe til meg... Jeg har verdens beste unger, er jeg som må skjerpe meg. :(

Hilsen morgengretten mamma som idag er ekstra morgengretten og irritert idag pga sykdom :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen... Selv om man VET at om man tar seg sammen så vil barna også bli blidere men det er så vanskeliiiiiig!

Skrevet

Blææhh er ikke noe kos å være morgengretten for den som er det, eller de rundt. Jeg har begynt å stå opp en halvtime tidligere enn datteren min, slik at jeg får tatt en kaffekopp og stelt meg litt før jeg vekker henne. Blir mindre stress om morgenen og da blir ikke hun vrang heller. Er faktisk det eneste rådet jeg kan gi... I tillegg til å legge seg tidligere ;) Det må jeg skjerpe meg på ;) He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...