Gå til innhold

Kan jeg ringe direkte til sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller MÅ jeg først ringe det hÅpløse legevaktkontoret so likevel kommer til Å ringe sykehuset? Det er ogsÅ en god omvei Å kjøre der til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør vel kanskje si at det er forverring av en sykdom jeg har hatt en stund, har vært på legevakt og lege flere ganger i mellomtiden, og det kan ikke vente til i morgen.

Skrevet

Ring rett til sykehuset. God bedring!

Skrevet

Ring rett til sykehuset. God bedring!

Takk :-)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hadde ringt rett til sykehuset. Har dessverre meget dårlig erfaring med legevakt, de gjør som regel ingenting hvis det gjelder gamle skader eller kroniske sykdommer, du får kun beskjed om å "gå til fastlegen imorgen".

Skrevet
Hadde ringt rett til sykehuset. Har dessverre meget dårlig erfaring med legevakt, de gjør som regel ingenting hvis det gjelder gamle skader eller kroniske sykdommer, du får kun beskjed om å "gå til fastlegen imorgen".

Ja jeg også.. sist jeg ringte sa de på telefonen: ja skal vi liksom hjelpe deg med det? Kom på legevakta, hadde det vondt å jævlig, og legen virker sur fordi han måtte på jobb sent på kvelden. (liten legevakt, legen kommer bare ved behov...)

Og ja dette er kronisk, men blir veldig mye verre og kan gjøre stor skade om ikke jeg kommer samme dagen..

hi..

Skrevet

Æsj de svarer ikke på telefon idag jo! Da blir det legevakt da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...