Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Mannen min fikk DEN sms'en i dag. Fra ei dame jeg ikke kjenner, men som vi møtte da vi var på shopping i går og som han kjenner fra en tidligere jobb. Sms'en var så full av gode ord om hvor kjekk, snill, herlig, osv han er og at hun har likt han i mange år!? Han viste den til meg og lo høyt med en kommentar som "ooooh, ego booost!" hehe.. Vi er i et knallgodt forhold og har det kjempekjekt for tiden så jeg føler meg trygg i forholdet. Morsomt at noen liker han, men kjenner plutslelig at det stikker litt "hva om.." Bad feeling gitt! Men hva får damer til å sende sånne meldinger til menn de vet er godt gift og har mange barn!?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Da hadde jeg sendt en sms fra min telefon og skrevet at det var kjekt at hun syns mannen min er kjekk, men at jeg setter pris på at hun kutter ut å sende sånne sms i fremtiden. Like greit å få en slutt på det med en gang, og la henne vite at mannen din deler sånt med deg
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Liten snerten dame som sikkert blir sett på som pen. Veldig tynn, og det vet jeg at mannen min ikke liker. Heldigvis. Han kommenterer alltid på supertynne damer hvor lite attraktivt han synes det er. Husker henne fra da jeg var 'ung'. Hun gråt alltid på fest og klinte med alt og alle.. Bah.. Orker ikke sende henne sms tror jeg.. Ikke enda iallefall, men kommer det mer må jeg nesten markere meg. Hehe..
vetra Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Vel, strengt tatt er det mannen din som bør markere seg her. Hadde vel ikke vært urimelig om han sendte en sms tilbake,med takk for komplimentene og info om st han ikke er ledig på markedet.
Gjest peacock Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Hva med bare å la være å svare? Synes sånn sjekking er skikkelig kleint, jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Haha, sånt må man jo bare ta med et smil. Jeg ville ikke sendt sms til henne, det blir for dumt, og viser bare at du er sjalu, og ikke liker det. Hun "vinner" på en måte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå