Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Om man bruker tomatpure i pizzasausen er pizzaen fortsatt laget fra grunn? Om man bruker halfabrikat på bunn eller saus er pizza en da hjemmelaget?
År og dag Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Vet ikke helt, men for meg fortoner det seg slik: - Kjøpepizza: Helt ferdig pizza, bare å stikke inn i ovnen. Som regel frosset, men finnes også ferske varianter. - Hjemmelaget pizza: Man har selv satt sammen pizzaen, men kan gjerne ha brukt halvfabrikata til bunn eller saus. - Pizza fra bunnen av: Man baker pizzabunnen, lager sausen (kan gjerne bruke tomatpure, men ikke posesaus) og legger på garnityren.
det er berre mordi Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Er ikke hjemmelaget pizza uten at du bruker egendyrkede tomater, skyter kua di selv og høster hveten til pizzabunnen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Er ikke hjemmelaget pizza uten at du bruker egendyrkede tomater, skyter kua di selv og høster hveten til pizzabunnen. What! Må jeg skyte kua mi? Jeg som har kjøpt kyllingkjøttdeig... Jaja, ok.
det er berre mordi Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Har du planer om å lage hjemmelaget kyllingpizza, må du selvsagt gjøre "all of the above" + halshugge høna i stedet for å skyte kua.
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Kast a på hue og ræva ut! (Høna altså...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå