Gå til innhold

Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ørna har bærsjet i honkle, hvordan vaske bort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst? honklevitser? det er så 2009 ass..

Skrevet

Jeg regner med at du har en viss ambisjon om å ha hvite honkler, så da bruker du Vanish.

Selv bruker jeg Vanish på både honklene og babyen. Blir så reint, atte.

Skrevet

Ja, en bolle hadde vert fint, er det noen som er intrisert i å bakke for meg?

Skrevet

Ja, en bolle hadde vert fint, er det noen som er intrisert i å bakke for meg?

Nei men jeg kan bade ørna i mens du baker

Skrevet

ååja, tusen takk, det går bra. Kan du pase mens jeg er hos psikologen oxo??

Skrevet
seriøst? honklevitser? det er så 2009 ass..

Og hva med "ass"? Kjenner ingen over fjortisalder som sier det. ødela litt av den snerpete kommentaren din gitt. Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Skrevet

Jeg bruker et slags midel når jeg farvver håret mitt palestinablånt, kansje du kan bruke de?

Skrevet
Jeg bruker et slags midel når jeg farvver håret mitt palestinablånt, kansje du kan bruke de?

vitvask tro jeg det hetter, så kan jeg bare dyrsje ørna etterpå. Så kan ørna låne noen samtruser, siden jeg er tom for bleierr

Skrevet
vitvask tro jeg det hetter, så kan jeg bare dyrsje ørna etterpå. Så kan ørna låne noen samtruser, siden jeg er tom for bleierr

Ja!!! men da må vi schøre ut me bilen å kjøpe sånn vitvask men mannen satte bilen sånn å nå finner vi ikke det burte han sjønne ! va jør vi da??

Skrevet
Ja!!! men da må vi schøre ut me bilen å kjøpe sånn vitvask men mannen satte bilen sånn å nå finner vi ikke det burte han sjønne ! va jør vi da??

Da må der lette hos nabon , for de var der han satte den fra sei sist, i den garasjen borte på andre jørne av citystrit

Skrevet
Festlig

NÆI, festlig er det vel ikke når eggene som ha gått ut på dato er blitt råtne! men bare det ene egget i pakken!

Skrevet
Festlig
NÆI, festlig er det vel ikke når eggene som ha gått ut på dato er blitt råtne! men bare det ene egget i pakken!

Og det er bare 2 mnd sida de gikk ut på dato.

Skal levere tilbake egga og få igjen penga. makan!

Skrevet
Festlig

ekke rart eggene har gått ut på dato, ørna er råtten invendig, elers hadde `n ikke bÆrsjet på det beste rååsa honkle jeg har.

hvem farge skal jeg ha på sebratrusene jeg kjøpte på benneren nedi gata her?

Skrevet

Hallooo!!!!!!!!!! 2 mndr siden er jo ikke lenge siden, nå må derre slute å være så syttete, man kan fint spisse matt som er utgått på fremfor alt 2 mdnr sidden.

Tenk på de i utland de hatt ikke matt i hele tatt ass. kan ikke jeg få se di bildene av veninden din, hu fra frikka?

Skrevet

eget har ett tattoeringer fårstår derre ikke va den betyr? Den betyr at sametrusen er overalt, og at dyrsjen ikke vil få fred før bærsjelukten er tørka over venninnden til , sant?

Hørres ut somm at noe trenger psikiater, når man ike sjønner noe så grunleggndes som at det er helt normalt. Haollllllllo?

Skrevet
Hallooo!!!!!!!!!! 2 mndr siden er jo ikke lenge siden, nå må derre slute å være så syttete, man kan fint spisse matt som er utgått på fremfor alt 2 mdnr sidden. Tenk på de i utland de hatt ikke matt i hele tatt ass. kan ikke jeg få se di bildene av veninden din, hu fra frikka?

Nei det er ikke lenge siden. Derfor må vi få igjen pengene. Egg skal ikke bli råttne når det bare er 2 mnd sida de gikk ut... Kanskje det er best å pakke dem inn i et honkle.

Skrevet

hvemdan går det annn å bli så føkking innnhabille da. SJøner der ingenting, eler er det Så vansklig å fårstå?

Hi vil vite hvemdan hu skal få fjernet bærsjeflekkingen fra sofan , er det inngen som kan svare på det?

Skrevet
Hallooo!!!!!!!!!! 2 mndr siden er jo ikke lenge siden, nå må derre slute å være så syttete, man kan fint spisse matt som er utgått på fremfor alt 2 mdnr sidden. Tenk på de i utland de hatt ikke matt i hele tatt ass. kan ikke jeg få se di bildene av veninden din, hu fra frikka?
Nei det er ikke lenge siden. Derfor må vi få igjen pengene. Egg skal ikke bli råttne når det bare er 2 mnd sida de gikk ut... Kanskje det er best å pakke dem inn i et honkle.

Pengene for dere nok ike igjen og kun fordi dere glemte å pakle egene inn i HVITE vaskeduker som igjen måte dekes med råååsa honkler. sån at de holdt seg varm og mørk.

Eg er best når de er gamle, da har de fåt stått i skappet og godtgjørelse sei litt.

Elsker varme egg fra 2 år siden, sjikkelig scnadder asss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...