Gå til innhold

Gaaad søsteren min er PLAGSOM gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp er rett og slett det eneste jeg kan si!! Hun er sånn, jada greit, hold kjeft nå!!

Hun kan ikke bli gravid "på egen hånd". Men da hun først ble graid med førstemann var hun høygravid fra 12 uker. Hun kjente liv i uke 10 å jordmor kjente jo liv utenpå i uke 12!! Yeah right!

Hun fikk så og si IKKE mage, da hun sikkert veide 45 kg ved fødsel og hun brukte vanlige dongreybukser i str 26-27.

Hun var helt jævlig FREKK og en pine å være i nærheten av (da hun ikke var den eneste gravide i familien), så å få høre sårende ting da du selv var gravid, ikke kult!

Nå er hun gravid igjen, rett over 3mnd og det er AKKURATT det samme!! Hun går seriøst og svagger fra side til side som om hun var 2mnd på overtid! T.o.m mer enn meg som er 7mnd og med bekkenløsning!

Hun er den mest trente personen som finnes (hvis du ser bort fra kjendisene) så at hun skal vagge er bare piss!

Hun går fortsatt i dongreybukser str. XS og klager på at hun er såååå stor, like stor som da hun var høygravid forrige gang.

Hun har jo også denne gang fri talerett til å si alt hva hun føler for.

Men når jeg er et hormonelt vrak så er det ikke så morro for meg å få høre hor jævlig jeg er! :(

Misforstå meg rett, jeg er veeeeeldig glad for at hun er gravid! Men oppførselen hennes å væremåten hennes er ikke ok synes jeg :/

Dagens utblåsning fra en gravid kvinne med gigantisk mage, bekkenløsning, og en søster som ser flott ut som gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger absolutt ikke finne deg i ufinheter fra henne. Sett henne på plass en gang for alle.

Skrevet

ja, det sier jeg også..

makan til frekk kjærring!!

jeg HADDE en venninne som var akkurat slik.. hun såra meg slik at jeg ikke gadd å ta kontakt mer.. ikke gøy å høre at du ser ut som en stranda hval som gravid når hun selv er større enn deg..

SI I FRA!!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet
Du trenger absolutt ikke finne deg i ufinheter fra henne. Sett henne på plass en gang for alle.

Det var akkurat det jeg hadde tenkt å svare: SETT HENNE På PLASS EN GANG FOR ALLE ;)

Skrevet

Tro meg, hun har fått hørt det!! Etter at hun fikk meg til å gråte da vi var hoss mamma tror jeg hun fikk litt vondt!

Men det er vell slik at ting blir sakt før huet tenker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...