anila84 Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 jeg sliter med tørt og livløst hår ( etter mye striping og litt hjemmefarging) , men for ca 1 mnd siden begynte jeg med kokosolje i håret som en slags hårkur. jeg tar det i håret akkuratt som en balsam, fordeler det jevnt med kam/hårbørste. så lar jeg det virke i et par -3 timer. nå har jeg super mykt og skinnende hår. så dette kan jeg virkelig anbefale. hvis du tenker å prøve tipset mitt husk å bare smøre oljen fra ca ørene og ned , så håret ikke blir fett i hodebunnen. har du noen billige tips du vil dele??
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 jeg sliter med tørt og livløst hår ( etter mye striping og litt hjemmefarging) , men for ca 1 mnd siden begynte jeg med kokosolje i håret som en slags hårkur. jeg tar det i håret akkuratt som en balsam, fordeler det jevnt med kam/hårbørste. så lar jeg det virke i et par -3 timer. nå har jeg super mykt og skinnende hår. så dette kan jeg virkelig anbefale. hvis du tenker å prøve tipset mitt husk å bare smøre oljen fra ca ørene og ned , så håret ikke blir fett i hodebunnen. har du noen billige tips du vil dele?? hvilken kokosolje bruker du, kjøpes hvor? Takk for tips:)
anila84 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2012 bruker en som heter cocosa. den får du kjøpt på sunkost, life og mange vanlige butiker. men har du utenlandske foretninger der du bor, så tenker jeg du finner en billigere der;-) anbefales sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå