Gå til innhold

For et trivelig "kompliment" jeg fikk i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hva, har du fortsatt seks uker til termin, du kan jo ikke gå i halvannen måned til så diger som du er nå, du kommer jo til å sprekke"..

Tusen takk, that made my day....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er utrolig frekke, enkelte mangler rett og slett sosiale antenner. :o

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere gidder å ta dere nær av sånne kommentarer?

Folk sier det for å være morsomme (selv om det ikke nødvendigvis er det) og mener det ikke vondt.

Man er jo ofte sprekkeferdig når man har 6 uker igjen ;-) - jeg ble ihvertfall ikke synlig større de siste seks ukene!

Skrevet
Jeg skjønner ikke at dere gidder å ta dere nær av sånne kommentarer? Folk sier det for å være morsomme (selv om det ikke nødvendigvis er det) og mener det ikke vondt. Man er jo ofte sprekkeferdig når man har 6 uker igjen ;-) - jeg ble ihvertfall ikke synlig større de siste seks ukene!

Jeg ble mye større de siste 6 ukene, ungen legger jo på seg ett kilo på den tiden, i tillegg la jeg nok på meg litt ekstra sideflesk også. :P De fleste jeg kjenner blir betydelig mye større de siste ukene før fødsel.

Skrevet

Det var en som sa til meg når jeg var 7 mnder på vei:

Du må jo være dagsventende!

Jaha...Koselig å høre :S

Skrevet
"Hva, har du fortsatt seks uker til termin, du kan jo ikke gå i halvannen måned til så diger som du er nå, du kommer jo til å sprekke".. Tusen takk, that made my day....

Jaja, er det bedre å høre at man har liten mage da, når man er høygravid? Gravide hormonelle damer tar seg jo nære av alt. Ta det med en klype salt, det var vel ikke vondt ment. Jeg fikk høre av en på jobben at hun ikke trodde jeg var gravid i uke 20 - men at jeg var blitt feit. Jeg bare lo av det.

Skrevet

Sist jeg var gravid la mannen min gullegget:

Vi hadde soverom på loftet og gjesterom nede hvor bad,stue og kjøkkenet var. Ca 2 mnd før termin kommer det så fiiint fra min mann:

Ehhh lurer på om vi skal bytte soverom. Det blir utolig mye slitasje på trappen vår så stor som du er blitt. Enda er det jo ukesvis igjen. å herregud du kommer sikkert til å bli lang over 100 kg !!!!!

Han sov alene på gjesterommet den natten ;-)

Skrevet
Sist jeg var gravid la mannen min gullegget: Vi hadde soverom på loftet og gjesterom nede hvor bad,stue og kjøkkenet var. Ca 2 mnd før termin kommer det så fiiint fra min mann: Ehhh lurer på om vi skal bytte soverom. Det blir utolig mye slitasje på trappen vår så stor som du er blitt. Enda er det jo ukesvis igjen. å herregud du kommer sikkert til å bli lang over 100 kg !!!!! Han sov alene på gjesterommet den natten ;-)

Hahahaha :D

Er jo bare gravide som kan bli så fornærmet over en slik spøk da ;)

Skrevet
Sist jeg var gravid la mannen min gullegget: Vi hadde soverom på loftet og gjesterom nede hvor bad,stue og kjøkkenet var. Ca 2 mnd før termin kommer det så fiiint fra min mann: Ehhh lurer på om vi skal bytte soverom. Det blir utolig mye slitasje på trappen vår så stor som du er blitt. Enda er det jo ukesvis igjen. å herregud du kommer sikkert til å bli lang over 100 kg !!!!! Han sov alene på gjesterommet den natten ;-)
Hahahaha :D Er jo bare gravide som kan bli så fornærmet over en slik spøk da ;)

Haha ja er jo vel det. Mye hormoner som springer løpsk og da er det jo kjekt at mannen er så villig til å helle bensin på bålet ;-)

Skrevet

Eksen min, sa da jeg var høygravid, med ben som elefant(pga vann), at:

du er så feit at jeg blir kvalm av å se på deg, kan du gå vekk, jeg orker ikke å spise når jeg ser den feite magen din...

Skrevet
Eksen min, sa da jeg var høygravid, med ben som elefant(pga vann), at: du er så feit at jeg blir kvalm av å se på deg, kan du gå vekk, jeg orker ikke å spise når jeg ser den feite magen din...

Da ville han blitt eksen min akkurat i det øyeblikket han var ferdig med å si den setningen.....!!!!!

Skrevet
Eksen min, sa da jeg var høygravid, med ben som elefant(pga vann), at: du er så feit at jeg blir kvalm av å se på deg, kan du gå vekk, jeg orker ikke å spise når jeg ser den feite magen din...
Da ville han blitt eksen min akkurat i det øyeblikket han var ferdig med å si den setningen.....!!!!!

Ja, det ble han også , dvs når jeg hadde født og fått summet meg, og motet meg nok opp til å hive han på dør.

Skrevet

Skjønner hvorfor han er x'en din... :S

Skrevet

Når jeg var 6 måneder på vei var jeg i byen og møtte en dame jeg aldri før har sett. Fikk høre at "du kan da ikke ha mange dager igjen til babyen kommer?" jo sa jeg, det er enda 3 måneder igjen. Da fikk jeg spørsmål om hvor mange det var inni der. Hun ble litt satt ut når jeg fortalte at det bare var en:-/

Skrevet

For meg var det motsatt. Var i butikk for å kjøpe mammaklær i juli. En måned igjen til termin. Selgeren insisterte på at jeg burde kjøpe en flott høst/vinterjakke i mammastørrelse. Hun nærmest måpte da jeg sa jeg var høygravid. Jeg gråt hele veien hjem fra butikken. Junior kom til verden en uke etter. Veide litt over 2000 gram. Var jo alt for liten. Har alltid hvert misunnelig på de som har store flotte mager. Oser liksom av sunne og friske barn inni der syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...