Gå til innhold

Hva tenker dere om menn som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent, men aldri vært kjærester :)

Han hadde en kjæreste ( barnas mor) det ble slutt. Han fant en ny dame med to barn som bodde langt unna, det ble slutt. Like etter han hadde gjort det slutt med henne var han plutselig i et forhold med en ny dame, også med to barn som bodde et lite stykke unna han bare, men ikke i samme by. Det ble slutt. Bare ila noen få mnd har han vært sammen med og slått opp med to forskjellige damer. Og nå idag står det på facebook at han er i en by på andre kanten av landet med en eller annen dame, og jeg tenker at han virker smådesperat?! Alt dette publiserer han jo på facebook, og sånt hadde aldri jeg turt. Så hva, er sånne folk desperat? Eller på bare alltid i mislykka forhold kanskje og på utkikk etter noe nytt rimelig kjapt? Jeg kunne aldri vært sammen med en som løper fra dame til dame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke bare menn som holder på slik.

Og ja, de er desperat eller har et intenst ønske/behov om å ha noen å dele dagene med.

Skrevet

Han har vel større mulighet til å finne noen enn de som setter seg på gjerdet og drømmer om Prinsen ihvertfall ;-)

Skrevet

Helt sant; Ikke bare menn som gjør sånt:) Men hadde jeg gang på gang hatt mislykkede forhold hadde jeg hvertfall ikke publisert offentlig hver gang hvem jeg er sammen med :P Kanskje jeg er sær, men folk snakker jo en del. Og ja, han finner vel kansje noen etterhvert, men blir ikke folk skeptiske når de ser at en potensiell partner har maaange mislykka forhold bak seg, og bare løper videre til neste?

Skrevet
Helt sant; Ikke bare menn som gjør sånt:) Men hadde jeg gang på gang hatt mislykkede forhold hadde jeg hvertfall ikke publisert offentlig hver gang hvem jeg er sammen med :P Kanskje jeg er sær, men folk snakker jo en del. Og ja, han finner vel kansje noen etterhvert, men blir ikke folk skeptiske når de ser at en potensiell partner har maaange mislykka forhold bak seg, og bare løper videre til neste?

Jeg hadde vært mer skeptisk til menn som har lange singelperioder mellom hvert forhold der de har uforpliktende sex, enn de som kun er i forhold. Man Må ikke være singel i så og så mange år for å være en god partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...