Sebbelita Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg har to barn på 1 og 4 år. De har noen andre stoler på kjøkkenet nå, men de begynner å bli slitte og er tungvindt å holde rene. Så ønsker meg tripp trapp stoler i steden for Men, hvor lenge er det vanlig å bruke tripp trapp stolen? Regner med det blir litt krig her nemlig om minstemann får og ikke eldste he he. Han har prøvd seg litt på vanlig stol, men han blir nå litt lav i forhold til bordet, pluss har vansker for å sitte stille og bli ved bordet..... Så tenker han ikke er klar for det helt enda...eller?
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Dem kan bruker leeenge! En jeg kjenner har det ved kjøkkenbordet hjemme enda, og han ble akk 18år nå er jo det litt ekstremt, men tror de kan ha glede av dem i mange år enda.
Fire småtroll Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Min 5-åring bruker den enda, men vil ofte sitte på stor stol isteden. 3-åringen er fornøyd med å sitte på tripp-trapp stol. Men de to eldste ungene sluttet med tripp-trapp stol da de begynte på skolen omtrent, da følte de seg altfor store til en slik "barnslig" stol
Honningmelon Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Tripp-trapp kan jo brukes av voksne til og med, så den kan de ha lenge. Min eldste, 8 år, bruker den til pulten sin.
HTC Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Min 9 åring bruker sin fortsatt. Tipper vi har den minst 2-5 år fortsatt.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Min snart 6-åring bruker sin enda.. Og jeg ser ikke noe tegn til at det kommer til å ta slutt med det første..
Sebbelita Skrevet 26. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2012 Takk for mange svar Da blir det snart innkjøp av to nye stoler her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå