ellen-propellen Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Noen som husker når det pleier å ligge pent patert i lekre stykker på meny? Begynner virkelig å se frem til høstmat nå
Gjest Ziva Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Sauene på hytta blir ikke tatt inn før i september, innen 10 sept må de være inne. Så i slutten av september tenker jeg.
Gjest Mentha Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Tja, det er vel omtrent samtdig med høststormene, så september/oktober? Er ikke fårikålens dag i oktober en gang? Husker ikke datoer så godt, men været lyver aldri! Sånn bortsett fra at overgangen til trønder ødela alt, for nå er det høst fra juni.
Studine mevik Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Vi fikk de to første lammene på torsdag
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Billig lam på Rimi nå Og lekre ikke fullt så billige stykker på Meny og Jacobs
Gjest Mentha Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Billig lam på Rimi nå Og lekre ikke fullt så billige stykker på Meny og Jacobs åååh, Jacobs! Savner den butikken, selv om jeg alltid kom ut med skrapet lommebok. Kanskje ikke det lureste å være nabo til den butkken når man er student, men det gikk på et vis likevel Masse god mat ble det i alle fall!
ellen-propellen Skrevet 30. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2012 Billig lam på Rimi nå Og lekre ikke fullt så billige stykker på Meny og Jacobs Er det ferskt lam? Jeg er ikke så hypp på fryste rester fra i fjor :-S Gleder meg til fårikål jeg og.Og lammesteik. Og frikase. Høsten er deilig i matveien
bIomstre Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Arrg! Langt lammeinnlegg fra meg forsvant, sur Hovedbudskap var: skal man ha seg et lammelår i høst, gå på meny og etterspør Kvitsøylam i god tid, vel verdt å vente på! ...og nå fikk jeg lyst på skikkelig moussaka, helst under en gresk solnedgang...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Billig lam på Rimi nå Og lekre ikke fullt så billige stykker på Meny og Jacobs Er det ferskt lam? Jeg er ikke så hypp på fryste rester fra i fjor :-S Gleder meg til fårikål jeg og.Og lammesteik. Og frikase. Høsten er deilig i matveien Hmm vet ikke så bare på reklame:P men De kan vel ikke selge fjorårets lam vel? Æsj kjipt:( da blir det Meny:) Eller blir blakk på jacobs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå