Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Hei Jeg har barnefri i kveld, og skal egentlig ikke dra ut på byen (liten by, jeg kjenner ingen, kan fort bli kleint å sitte der alene). Planen er å bli hjemme. Kun ett problem. Det er så veldig lenge siden jeg hadde sex (1 år og 5 måneder siden), og jeg har veldig lyst på sex. Har faktisk blitt så ille at jeg fantaserer om "hvem som helst". Eller, for å si det rett som det er, jeg er NØDT til å ha sex! Snarest!!! Har en liten flØrt som bor noen mil fra der jeg bor, og jeg har invitert han over. Det blir jo da kun for sexens del, men verken han eller jeg bryr oss noe om det. Han skal jobbe nattskift, og det er slettes ikke sikkert han kommer, så jeg Ønsker meg en backup plan. Men nå vet jeg virkelig ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med noen som også vil ha sex uten å gå ut på byen. Og jeg har kun denne ene kvelden til rådighet. Ingen venner i byen, kun bekjente som er i forhold og har barn. Hvordan skal jeg gå frem uten å gå på en uteplass for å få sex? FØles ikke helt riktig å bare banke på naboens dØr og spØrre om han vil pule meg, så jeg trenger tips og inspirasjon.... Og i samme slengen lurer jeg på hvor lenge siden det er du har hatt sex. Og hvor lenge du klarer deg uten sex fØr du blir som meg... Og til sist, om noen vil mØte meg er jeg også åpen for sex med samme kjØnn;-) Hahaha, siste avsnitt var altså bare tull:P Men jeg er altså åpen for sex med samme kjØnn, men dette er ingen kontaktannonse.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Nettsider? Sikkert mange steder man kan legge inn aksjer for en flørt og se om noen biter på. Bare vær obs på hvem du evt inviterer! Kun for sex kan du jo prøve deg på adultfriendfinder.com om den fortsatt eksisterer. Lengste jeg har gått uten er litt over 2 år. Da var jeg ganske desp til slutt, og "stakkars" mannen jeg møtte da måtte bære over med 7 ganger på en natt Hadde jeg vært singel og fri kunne jeg tatt meg en tur, sex med samme kjønn er ikke meg i mot
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Nå begynner det å nærme seg et halvt år siden sist. Men har også gått lenger enn det du har gjort uten sex. Min erfaring er at jeg noen dager etter at jeg har hatt ons etter en laaangt sexpause, så blir sexlysten bare verre, og jeg synes det blir enda verre å gå uten igjen.... Med tanke på at jeg egentlig foretrekker å ha sex hver dag (bortsett fra under mensen) så er det naturstridig å gå helt uten sex i lengre perioder!!!! Frustreeeeeeeeert!!!! Har dessverre ingen tips til deg... men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Vet hvordan du har det... Gikk på det meste nesten 1 år mellom en periode jeg var singel. Ikke moro. Har i grunn ingen tips til deg. Annet enn rett å slett på å "sjekke opp" en potensiell partner. Fortell oss om det skjer noe action på deg da.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Takker for svar! ^Skal nok fortelle om det blir noe action;-) Vurderte nesten å gå ned til baren på hotellet, der tror jeg ikke mange lokale pleier å være. Kanskje jeg får fatt i en turist, noe som i og for seg ikke ville gjort noe siden jeg blir å sitte der alene. Det er så frustrerende å være kåt så lenge! Håper virkelig på å bli pult i natt, men er redd det ikke skjer:-( HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Ingen action på meg i natt... Fremdeles like desperat... Blæh... Now what? Trenger fremdeles tips til hvordan man skal få sex i hverdagen når man er alene med en 2 åring. Kan jeg invitere menn hjem når hun ligger å sover? Må jeg ha barnepass? HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Ingen action på meg i natt... Fremdeles like desperat... Blæh... Now what? Trenger fremdeles tips til hvordan man skal få sex i hverdagen når man er alene med en 2 åring. Kan jeg invitere menn hjem når hun ligger å sover? Må jeg ha barnepass? HI Vær forsiktig.... ikke morsomt å våkne, lete etter mamma og finne henne "in action" med en mann...... Husker fremdeles følelsen selv da jeg gjorde det et par ganger i barndommen..... Få barnevakt du, det er det beste for alle parter!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Nakenprat.no er det mange i din situasjon. Og ja,du MÅ ha barnepass
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Hvordan få sex ja... spør meg selv om det samme og jeg er i fast forhold... 6 uker siden sist :S
2 hjertegull :) Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Når barna blir så store at de kan reise.seg i senga, skal man ikke lenger ha sex på samme rom som dem. Sover hun på eget rom skal du være sikker på at hun ikke kan komme ut av senga og inn på ditt rom. Og du bør heller ikke låse døra di. Kommer hun til låst dør kan hun bli redd.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 For en alenemor (meg) med barnepass omtrentlig 2 ganger i året (for rundvasking av hus) så er det litt vanskelig. Jeg tenkte nå på å ha sex i stua, og ikke i soverommet der min datter ligger. Hun sover i sprinkelseng på mitt soverom, og kommer seg ikke ut av senga selv. Betyr dette at jeg maksimum kan ha sex 1-2 ganger i året??? Meget frustrerende... Og ikke klarer jeg å forestille meg hvordan det er å ta med seg en mann hjem ihh til min datter siden jeg aldri har gjort det tidligere. Er det virkelig så uakseptabelt å invitere en mann, for sex, hjem til seg hvor barna sover? HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Jeg mener, jeg har jo besøk av venner på kveldstid. Serverer kaffe og tar oss en prat. Jenta mi aner ikke hva sex er, og hun ser ikke på det. Hvorfor kan jeg ikke invitere en mann til meg for sex da? HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 fuck2night ? tror det er et nettsted som heter det
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #14 Skrevet 26. august 2012 For en alenemor (meg) med barnepass omtrentlig 2 ganger i året (for rundvasking av hus) så er det litt vanskelig. Jeg tenkte nå på å ha sex i stua, og ikke i soverommet der min datter ligger. Hun sover i sprinkelseng på mitt soverom, og kommer seg ikke ut av senga selv. Betyr dette at jeg maksimum kan ha sex 1-2 ganger i året??? Meget frustrerende... Og ikke klarer jeg å forestille meg hvordan det er å ta med seg en mann hjem ihh til min datter siden jeg aldri har gjort det tidligere. Er det virkelig så uakseptabelt å invitere en mann, for sex, hjem til seg hvor barna sover? HI Så lenge det er fremmede menn ja.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. august 2012 #15 Skrevet 26. august 2012 Er det virkelig så uakseptabelt å invitere en mann, for sex, hjem til seg hvor barna sover? HI Nesj. Så lenge dere holder dere stille og i et annet rom, ser jeg ikke problemet. Som du sier, du har jo venner på besøk på kvelden, uten at det er et problem. Datra vet jo ikke om det er et fremmed menneske som kommer på besøk eller ikke, enten det er mann eller dame.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #16 Skrevet 26. august 2012 For en alenemor (meg) med barnepass omtrentlig 2 ganger i året (for rundvasking av hus) så er det litt vanskelig. Jeg tenkte nå på å ha sex i stua, og ikke i soverommet der min datter ligger. Hun sover i sprinkelseng på mitt soverom, og kommer seg ikke ut av senga selv. Betyr dette at jeg maksimum kan ha sex 1-2 ganger i året??? Meget frustrerende... Og ikke klarer jeg å forestille meg hvordan det er å ta med seg en mann hjem ihh til min datter siden jeg aldri har gjort det tidligere. Er det virkelig så uakseptabelt å invitere en mann, for sex, hjem til seg hvor barna sover? HI Så lenge det er fremmede menn ja. Hvorfor? Hun ligger jo i senga og sover. Og i samme slengen lurer jeg på om det er noen forskjell dersom jeg kjenner mannen godt eller ikke så godt. Og hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå