Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Har så lyst til å kjøre på med nr 2, men lille er bare 11 mnd og jeg har akkurat begynt å jobbe igjen. Elsker jobben min, og kunne godt tenkt med å jobbe ett års tid før jeg ble gravid igjen, men klokken tikker for å si det sånn..... Er redd hvis vi venter så kan det plutselig være for sent.... What to do??! Og ja; jeg har skrevet om det her tidligere - men er fortsatt usikker Får nok overtalt mannen uansett hva jeg går for
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 En angrer aldri på et barn, for all del kan det ta sin tid å bli gravid også. KJØR På Nå, fØr det evnt er for sent.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 En angrer aldri på et barn, for all del kan det ta sin tid å bli gravid også. KJØR På Nå, fØr det evnt er for sent. Ah, takk Mulig jeg går for å forføre mannen i kveld
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Ikke noe å tenke på - go for it! Takk Jobber med saken
Gjest yrild Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Kjør på :-) Lysten, i tillegg til klokken som tikker, er viktigere enn å absolutt måtte jobbe et fullt år før du går ut i permisjon igjen. Tar jo lett noen måneder uansett da... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå