Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg har kjøpt en sånn, men den er jo helt håpløs å forstå seg på.. Er det bare meg, eller? Jeg får henne ikke til å sitte ordentlig i den, hun havner konstant i spagat. I tillegg er det jo helt UMULIG å lukke skulderstroppene bak, mens hun er på magen? Uff.. Noen som vil kjøpe en helt ubrukt en, kanskje?
Grooo Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Nå har jeg ikke brukt denne, men bruker lignende seler som feks Ergo. Spenna bak på ryggen er enklest å feste FØR du lØfter opp barnet. Fest selen rundt hofta og la den henge ned som ett forkle. Klikk i sammen den spenna som skal være bak, men sØrg for å ha skulderstroppene veldig lØse. Så setter du barnet mot magen din og "drar" selen opp rundt barnet og over hodet ditt. Øh... skikkelig bra forklart, men håper du skjØnner. Og barnet skal jo sitte i "spagaten", er det som er hele greia med ergonomisk korrekte bæreseler. Barnet skal ha stØtte fra knehase til knehase, og sitte med knærne hØyere enn rompa. Hvor gammelt er barnet? Tipper at barnet bØr være rundt 3-4 mnd for å starte sitte i Concerti,. - uten at jeg har dobbeltsjekket ang. akkurat denne selen. Det er nemlig også viktig at barnet ikke har stoff lenger ut enn til knehasene, det må ha beina fri fra knehasene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå