Gå til innhold

Hjemlengsel...

Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Trenger litt motivasjon folkens...har sånn hjemlengsel for tiden, flyttet 100 mil hjemmefra for litt over et år siden. Jobber 100% og er helt kaputt etter jobb, klarer ikke å være sosial, og vet heller ikke hvor jeg skulle finne folk å omgås med. De på jobb på min alder er ikke noen jeg føler noen connection med, ikke ser de ut til å ønske å bli kjent de heller. Har en treningsvenninne som jeg omgås litt med da. Men føler meg ensom, har ingen familie her. Mamma er på besøk her nå og reiser i morgen, og det er derfor jeg er mer deppa nå da regner jeg med. Føler ikke at det er noe kvalitet på livet, vi bare eksisterer liksom. Jeg er en trøtt og sliten mamma om hverdagene og når helga kommer er det bare å være på lekeplassen som gjelder. Men vi kjenner jo ingen andre barn her, og selv om lillemann leker med andre barn på lekeplassen, har han jo ingen venner. Vil jo på mange måter bo her, klimaet og oppvekstvilkårene er på mange måter bedre. Men trenger litt oppmuntring føler jeg, eller bare å få sutre fra seg litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...