Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36760139&areaId=20271 Er i Førde ja:) Helsing ei ny Førde-dame på jakt.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Bra potensial. Mye kvistlakk og maling, nye gulv osv så blir det bra.
Gulosten™ Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Ser ut som skauen har kasta opp jo God plass ser det ut som, men jeg hadde fått spasmer av alt treverket
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Fint hus... Men MYYYYYYYYYYYYEEE tre...........
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Stort hus, men utrolig mye tre og merkelige farger på kjøkken,bad, soverom.. huff, mye oppussing til den prisen syns jeg.
soleia Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Skjønte før eg åpna innlegget at det var i Førde.. Det var eit romsleg og innhaldsrikt hus, tomta er stor og ser ganske flat og grei ut på bileta. Dette er ting ein ikkje kan endre seinare, slik ein kan med interiørdetaljar. Ja, ein del maling trengs nok etter kvart, men om de har tida til det, så ser det ut som de får bra med hus for pengane. Beliggenheita og soltilhøve har eg ikkje lokalkunnskapar om.
PintSizedDictator Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Minnet meg om et hus jeg laget første gang jeg spilte The Sims Jeg syns det hadde mye potensiale og plassmangel ville ikke vært noen bekymring der nei. Fantastisk utsikt og jeg likte romløsningene. Kjøkkenskapene går an å male om. Evt. kjøpe ny fasade. Veggene hadde blitt penere med et malingsstrøk eller to.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Fint hus, furuhelvete, stygt bad og kjøkken... men ellers fint
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Fantastisk flott hus! Treverket inne var helt til å leve med. Dere kan flytte rett inn og heller avgjøre underveis å male et rom av gangen. Gode og lyse rom :-) Hovedbadet så litt utdatert ut, men det gjør mange bad. Beregn inn at badet bør oppgraderes innen ca 5 år. Det er nok snart 20 år gammelt og bad holder ikke så veldig mye lengre forsikringsmessig. Et godt hus. Kjøp det, om dere har råd og om prisen tilsvarer normalen i området. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå