Gå til innhold

hjelp til valg av barnevogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er veeeldig kresen på vogn. dette er første gang jeg skal ha barn, og jeg har da ikke peiling. vet bare hva jeg trenger i en vogn.

 

mine kriterier:

 

jeg skal gå MYYE.

god å trille på nysnø, kram snø, slaps....all slags vær

ikke tung å dytte.

 

lett å løfte

godt håndtak

4 hjul

 

hva bør jeg velge?

luftdekk/harde hjul

 

noe annet jeg burde tenke på i valg av vogn?

 

noen som har tips om hvilket merke jeg burde velge?

 

jeg kjøper helst brukt, og er det noen spesielle årsmodeller jeg burde styre unna, eller helst velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga city cross. Er veldig lett. Fin størrelse. 4 harde hjul. Jeg har trillet en del forskjellige vogner. Dette er i hvertfall min og veldig mangeandres favoritt... Fr den i mange forskjellige farger og varianter... Du kan velgehvit bag og sort sportsdel feks. Da får du to forskjellige vogner :)

Skrevet

Helt enig, har city cross til gutten min og har vært kjempefornøyd. Skal bruke den til nestemann også :) En av de lettere vognene, kan ha sportsdelen begge veier, lett å trille på alle underlag og synes den er veldig fin da.

Skrevet

Jeg elsker min Teutonia Elegance. Den har deilig stor bag du kan bruke lenge, selv med vinterpose, god plass til varer og slikt under og STORE lufthjul, godt styre og er lekker å se på. Den er noe tyngre enn en del andre, men fordi den har så store hjul er den likevel lett å trille. Kommer seg fram overalt og er veldig stødig, selv når barn triller den.

Skrevet

Urban Jungle, Mountain buggy:) helt klart! Men den bare 3 hjul da.

Vi hadde en til nr 1 og kjøpte ny nå til nr 2.

Lekker å se på, en drøm å kjøre:)

Skrevet

jeg hadde simo kombi vogn til mine 2 første og var veldig fornøyd med den, måtte kunne gå ute i alle slags vær med denne.

Skrevet

Vi har Easywalker Sky og er superfornøyd med den. Den oppfyller alle kriteriene dine, bortsett fra at den har 3 hjul. Men så har du Easywalker Qutro som har fire hjul. Samme vogna, men med fire hjul og bevegelig fotbrett. Kan absolutt anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...