Gå til innhold

Funnet drømmehus.. men altfor dyrt?!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor for tiden i leilighet og har et lån på 2,4 mill og betaler husleie på 3600 i mnd..

Nettopp funnet et hus utenfor byen til kr 3,3 mill.

Det er jo veldig stor forskjell..

Vi har ca 700 000 brutto i året.. SÅ det ville kanskje vært galskap?!

 

Om vi hadde fått lånet hadde vært en annen sak men ..

Drømmer meg bort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en liten leilighet i huset, om den kan leies ut får dere inn litt ekstra slik at dere klarer lånet?

Skrevet

Ja det er mulig. Syns det var litt vanskelig å se på bildene hvordan den leiligheten var. Men er jo helt klart en mulighet;D

Skrevet

Om dere ikke har veldig mye i ek vil dere ikke få lån til det med den inntekten.

Skrevet

Veldig fint hus ja, men hva er det som er på taket?

Skrevet

Leier dere leiligheten eller eier dere leiligheten? regner med dere eier siden dere har lån på 2.4 mill.? men dere betaler bare renter og ikke ned på lånet?

Skrevet

#9 - hun har jo ikke sagt noe om renter/avdrag..? husleie når man eier leilighet er vanlig.

 

hør med banken, kan jo hende dere tjener godt på leiligheten deres så det går litt opp i opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...