Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Noen som har dem også kanskje? Er de gode å gå i? Synes de er så kule jeg:D
Følelsesvims Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Jeg liker dem egentlig ikke, selv om de som alle andre sko er avhengige av resten av antrekket. Hadde aldri kjøpt dem selv, men i de nøytrale fargene kan de jo sikkert være ok...? Synes de er litt klumpete, og rare i fasongen. Googlet de nå, og kan jo se relativt bra ut, men kjenner jeg får litt mark av de i knallfarger Skeptisk Men så liker jeg ikke kilehæler sånn generelt sett, da, og har en ganske kjedelig/klassisk/strømlinjeformet stil selv Kilehæler skal jo være ganske gode å gå i, så.... Hvis du synes de er kule, go for it
I scream for icecream! Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Oi, nesten sånne har jeg! Har disse også høye hæler? Det har mine. Kjøpte dem faktisk på Skoringen, eurosko eller noe slikt til 399 kroner i brunt "skinn". Digger dem, dritkule og mine er hvertfall veldig gode å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå