Gå til innhold

Hvor stor er din 27-28 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har kjærester som er 27-28 år gamle, hvor store er de?

Høyde, vekt osv? Spiser de mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har ikke jeg verken en 27 eller en 28 åring.

men skriver her fordi om.

jeg har en hærlig skatt som snart er 30.

er litt bekymret fordi han har så mye luft i magen,

kan det komme av at han får for mye melk?

Skrevet

Har ensom er veldig klengete og innpåsliten på kveldene, noen tips? Han legger forresten godt på seg og ligger i øvre sjikt av vekstkurven.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Han her er forøvrig 31 år, men han ligger på nedere sjikt av vekstkurva! Noen med tips/råd?!

Skrevet

han er høy som et fjell, og brei som en elv...

skulle gjerne fått noen tips til hvordan jeg kan aktivere han, slik at han går ned litt i vekt!

Skrevet

Min 40-åring har stor pondus og sitter litt vel mye foran pc`n, burde jeg innføre spilletid tro? :P

Skrevet

min 30-åring er slank og fin bortsett fra at pondusen hans er i 5 svangerskapsmåned. hans unnskyldning: sympati svangerskap. må legge på seg i takt med meg for at jeg ikke skal føle meg alene. :P :P

vi skal sammen kvitte oss med hver vår pondus etter fødsel :) :)

Skrevet

Aah, jeg elsker at folk har humor her inne!! :D

Skrevet

Spiser som en hest, men alikevel for tynn!

Tror du han har bulimi?

Skrevet

Damer dere er jo alt for slakke på mat og sovevaner, her har min på 32 faste tider til alt, han må spise pent med bordet, leketid frem til kl 21.00, lallae kl 21.30 uansett dag i uken, stå opp senest kl 06.30. Når det er kveld så nytter det ikke hvor mye han klenger og sutrer etter kontakt, lagt er lagt!! :)

Ikke noe annet enn grønnsaker, grovbrød og god gammedags husmannskost, snop får han ikke pga det er usunt!

:)

Skrevet
Har ensom er veldig klengete og innpåsliten på kveldene, noen tips? Han legger forresten godt på seg og ligger i øvre sjikt av vekstkurven.

Prøv sovekarin, eller skrikekur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...