Gå til innhold

Dere reima mammmaer der ute, hjelp meg ang str......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi bruker 86/92 i vanlige klær, har hørt reima er store i str?

Burde hun ha str 86 eller 92 i reima vinterdress? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt 92. De er gode og myke, og er derfor ikke så farlig om dressen er litt stor. Dessuten blir hun jo neppe mindre med tiden, og vokser nok fort inn i den.

Skrevet

Jeg ville nok ha kjøpt 92 jeg også.

Men str 86 vil passe fint den og. Reimadressen vi hadde i fjor var str86. I år bruker datteren min str , men dressen passer fremdeles. Men kan jo tenkes at den blir forliten i løpet av sesongen.

Det gikk fint ann å bruke den i fjor, selv om den var litt stor. Ta med deg barnet i butikken og prøv begge størrelsene:)

Skrevet

Jeg ville kjøpt 92 :)

Jeg kjøper alltid dressene en str større enn det hun vanligvis bruker i klær. Er vel på vår 3 Reimadress nå, men ett par stykker har hun hatt to sesonger :)

Selv om dressene er stor, er det ikke noe problem. De blir ikke kalde, og de kan bevege seg godt. Gå for en større, husk hun vokser nok iløpet av vinteren (og kanskje har du dressen neste vinter og?).

Skrevet

Hadde også kjøpt 92. Jenta mi bruker 86/92 og dressen hun har i 86 blir nok i knappeste laget utover vinteren.

Skrevet

Har en 86, snart 92 tuppe her. Reimadress i str 92 er romslig og god uten å være for stor :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...