Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Bare litt trist i dag. Flyttet sammen med mannen min for over 10 år siden til hans hjemplass, for han nektet å flytte til hjemstedet mitt. Dette er over 90 mil unna. Siden har vi blitt gift, fått to barn, jeg har grei jobb... og livet er egentlig godt, men jeg savner hjemstedet mitt så sårt :-(! Jeg vet jo at "valget" er tatt (hvis det skulle bli oss måtte jeg gi meg, for han nektet - og nekter - og flytte dit jeg kommer fra), og jeg elsker ham selvsagt og blir hos ham. Jeg måtte jo til slutt ta et valg, og jeg valgte ham. Vi har jo to barn også. Men så vondt det er! I tillegg er mamma alvorlig syk, og har en sykdom som bare gjør at hun vil bli dårligere og dårligere, og jeg synes det er så vondt å "frarøve" henne disse gode årene som hun har igjen med relativt god helse som hun kunne ha hatt sammen med barnebarna sine (de eneste hun har). Hun kan jo komme på besøk, men det blir liksom ikke helt det samme... Huff, vil egentlig ingenting med dette innlegget, men er bare enkelte dager som er ekstra ille og vonde når jeg tenker på at jeg aldri vil bo hjemme mer. Savner både familie, venner og selve stedet så veldig! Takk for at du leste!
Regnbuemamma Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Vil bare sende deg en go klem:) Har det akkurat som deg, mamma har ms og savner både familen og venner, men skulle jeg få være sammen med kjærsten måtte jeg flytte...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Vil bare sende deg en go klem:) Har det akkurat som deg, mamma har ms og savner både familen og venner, men skulle jeg få være sammen med kjærsten måtte jeg flytte... Tusen takk for klemmen :-)! Ja, en liknende sykdom hos mamma også... sukk, vondt er det. Takk for at du svarte. HI
Regnbuemamma Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Om du vil kan du jo sende meg en pm.. alltid koslig å bli kjendt med andre i lignende situasjoner.. Klem
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Om du vil kan du jo sende meg en pm.. alltid koslig å bli kjendt med andre i lignende situasjoner.. Klem Takk :-)! Det skal jeg gjøre!
ducatifru Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Jeg savner mitt hjemsted noe veldig, uten en syk mamma... Og kan ikke forestille meg hvordan det er for deg. Sånn er jo livet noen ganger da.. At man må velge.. Sender deg en oppmuntringsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå