Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Finnes det egene pyjamaser? eller bruker man disse sparkebuksene?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 her har vi brukt pysj fra str 50 og opp, så det finnes pysj ja.
Mø schæl! Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Kortarmet body, og ikke noe mer. Baby = 5 mnd. Tenker helpysj når det blir litt kaldere.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Når han var nyfødt/baby sov han i pysj eller body og strømpebukse.
2 hjertegull :) Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Snart 3 mnd, sover i body. Kort eller lang arm alt ettersom hvor kaldt det er.. Til vinteren kjøper vi nok en pysj eller tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå