Gå til innhold

rfsu graviditets test.. Noen med litt erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok testen for 1 time siden, den skal leses av mellom 5 og 30 minutter, jeg sjekket den når det var gått 5 minutter, den var helt blank, sjekket den gjevnt de neste 30 minuttene, men ikke engang en kontroll strek var å se. Når det var gått 45 minutter var det to streker. Vet man ikke skal lese av den etter satt tid, men lurer på om den da er defekt? Siden det kom to streker etter 45 minutter.. Merker jeg får litt noja av at det er 2 streker der nå, og den var helt blank i de 30 minutter man kan lese av den. Må nok kjøpe meg en annen test, bare ungen vil våkne, så jeg kommer meg på apoteket, kjøper en digital test i stedefor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humm, tok en test i går kveld (en uke etter ventet mens) Og her kom kontroll streken innen de 30 minuttene, men ingen teststrek (takk og lov) Resultatet skal jo komme innen de 30 minuttene, så om kontroll streken ikke er der innen da, ville jeg sett den som defekt.

Skrevet

Ingen erfaring dessverre.

Men gjorde det samme med Clearblue en gang. Testet, fikk ingen teststrek innenfor det angitte tidsrommet. Når jeg så på den en god stund etter var det en teststrek der også. Det viste seg at jeg var gravid, og fikk en teststrek med en gang noen dager senere.

Om det var fordi det var for tidlig, eller om den streken ville kommet uansett om jeg var gravid eller ikke, vet jeg ikke?

Men ville nok testet på ny, enten med en annen type test eller om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...