Gå til innhold

Hvorfor 06.15 på en lørdag!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

minste skulle absolutt stå opp så tidlig at det sved på hornhinnenne mine, men blid som hun var så måtte jeg jo bare stå opp, :)

Prøvde det dauskinnet av en mann jeg har men han var helt borte vekk i drømmeland så det gikk jo ikke, så her sitter jeg akkurat fått i meg en kopp kaffe så nå funker kroppen litt bedre og hva ser jeg, jo

- bh ikke knept i ryggen

-genser att frem.

håper og få sove i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller 05.52 da jeg hørte mamma, mamma og måtte opp...Vi er iallfall flere om det er noen trøst:-) Her er genseren bak fram, hehe.

Skrevet

0500 ca her.. Ikke noe uvanlig her i huset.. Har begynt å legge oss veldig tidlig :)

Skrevet

06.00 her ;) igår måtte jeg vekke gutten så vi skulle rekke bhg! jaja, man får no dagen med seg :P

Skrevet

Nå er største stått opp og da bestemte minsta at nå skulle hun sove litt, for det kan ikke mamma, hun skal være sammen med storesøster og dessuten har hun drukket 3 kopper kaffe :) hun kan ikke prate er 9 mnd, men er sikker på at hun tenkte akkurat det!!!

Skrevet

her var det mor som våkna kl 0600. Kikka inn på rommet til halvmetern min, men der var det ikke noe action, så da lå jeg å venta til kl var halv 8 da.. :)

Skrevet

Her var kl 8.15. For tidlig på en lørdag det også, fikk strekt natta en time til ved å ta henne opp i senga og gi pupp. Men nå var det nok, og av en eller annen grunn er det mamma som må opp :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er det vist opp klokka 6 på morgenen, uansett om det er ukedag eller helg, klokka 6 er det bare å stå opp.. I går ble det ikke det da! i går ble det klokka 8, gutten våknet med feber og var snørrete..

Skrevet

Skjønner jeg ikke kan klage som får ligge til 6.30 vanligvis, selv om jeg synes det er forskrekkelig tidlig. Vel, stort sett er det jo min egen feil at jeg er trøtt, som har lakenskrekk der sengevettet skulle vært, så jeg blir sittende oppe aaalt for lenge på kvelden. Tror jeg må begynne å sette på alarm så jeg husker å legge meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...