Gå til innhold

Har du piercing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har i venstre tragus:) har tidligere hatt i tunge, nese og brystvorte, men de har jeg tatt bort:)

Skrevet

Har 2, i nese og i tunge. Skal ha enda en i tungen etterhvert.

Skrevet

Ja, har i tunga. Har hatt den i 15 år og klarer ikke å kvitte meg med den :P Har også hatt i navelen (den grodde ut) i nesa ( den grodde igjen etter at jeg tok den ut i 20 min) leppa ( som jeg gjorde selv,den grodde fast og legen måtte rive den ut .. AUU!)

Jeg ville ogå ta en i det løse skinnet mellom tommelen og pekefingeren men dette frarådet peircingstetudioet for de mente den ville gro ut. Alt dette gjorde jeg fra jeg var 16 til 20 år og jeg fikk litt dilla. Er vel det samme som om man tar en tattoo så vil man ha flere. Har ingen tatoo for de jeg ikke tåler det, hadde jeg gjort det hadde jeg sikkert hatt mange :P

Skrevet

Jeg har en, i nesa. Hatt den i ca 13 14 år. Blitt så vant med å ha den der at den blir nok værende der. Har blitt en del av meg..

Skrevet

Har i tungen og nedentil. Har hatt de så mange år at jeg glemmer at de er der. så de bli der nok en stund til!

Skrevet

Har i tungen og nedentil. Har hatt de så mange år at jeg glemmer at de er der. så de bli der nok en stund til!

Hvor da, "nedentil"? Hvor setter man en piercing der?

Skrevet

Hadde ca 11 piercinger/dermalpiercinger en stund. Byttet ut titt og ofte. (Brystvorte, bryst, horisontalt over øynebrynet, flere i tunge, nese, underleppe, overleppe) Sitter nå igjen med en i leppa og ring i nesa. Hender jeg setter noen flere i, men er igrunn lei og begynner å bli voksen:p Når det kommer til tatoveringer er det en helt annen sak.. Haha.

Skrevet

To i ene øret, og tre i det andre. :P

Jeg hadde i navlen også, men valgte å fjerne den da jeg ble gravid. Var nok på tide å skille seg med "barnsligheten" jeg hadde gått med siden jeg var 14. Jeg tok den selv med en kanyl på jenterommet. Fikk tatt den på nytt, på tat.studio, da jeg var 16. Den første hang nemlig fast i en genser og ble røsket ut. Har fremdeles arr der hud og kjøtt ble ødelagt. :(

Tattoveringer er jeg helt for, på alle andre enn nei selv. Mannen er full av dem, og jeg har ingen. ;)

Skrevet

ja har en i tunga som jeg nå har hatt i 10 år, så den sitter der vel i 10år til :P

Hadde i underleppen også, men den er borte...

Hadde også i nesa, først på en side, men den grodde ut, så tok på andre siden men den grodde også ut så jeg ga opp hele greia :P

Skrevet

Hadde i tunga og i navlen. Tok den i navlen ut da jeg ble gravid, og den i tunga tok jeg ut en vinter det var så innmari kaldt, syntes det ble ekkelt å puste gjennom munnen. :P Begge ble tatt i mine ungdomsår ;)

Skrevet

Har hatt i ørene, nesen og navlen. Men tålte det ikke og fikk bare kraftige betennelser så måtte ta de ut å la de gro igjen. Har prøvd mange ganger i ørene, men det samme skjer hver gang :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hadde i underleppa på venstre seide, og i høyre øyenbryn.. Begge grodde ut etter noen år. De begge er forøvrig savnet.

Skrevet

Har hatt i nesen og rett under leppen (husker ikke hva den ble kalt :P). Nå er det kun ørene igjen. Der har jeg forøvrig tenkt å ta fler enn de 5 jeg har.

Skrevet

Har i ørene. Har hatt i halsen, tunga og i kllitoris.....har fjernet alle. Kult for 15 år siden, men nå synes jeg det er utrolig harry.

Skrevet

Har hatt i nesa (septum) brystvorta, og navlen. Fortsatt åpent i septumen, så jeg kan sette den inn igjen om jeg vil. Har i tunga, "durten" foran øreinngangen og en midt i øre. Og de blir vel sittende en noen år til tror jeg :)

Skrevet

De har jeg jaggu hatt endel av!

Nesa, en i hver side (men ikke samtidig) (tatt ut)

Navlen, (tatt ut)

Tunga, (Datt ut:P)

2 i underlippa (en på hver side) (tatt ut, men ikke grodd igjen)

en i overleppa (rett under nesa) Den har jeg fortsatt!

Samboeren har en venninde under opptrening og setter percinger gratis, så vurderte å ta en mellom øynene, men har hørt at veldig mange begynner å skjele med øynene pga det!?

Skrevet

Har hatt tre (utenom vanlig øreflipp). Hadde i tunga og navelen, og nå er det bare i leppa (på siden) som er igjen. Den fjernes ikke med det samme :P

Skrevet

Utenom øreflippen har jeg hatt i nesa, tunga, brystvortene og navlen. Bare én av de er igjen :)

Skrevet

Nesa(begge sider, tatt ut)

Underleppa(sidene og midt på, tatt ut)

Tunga(har den enda)

Begge brystvortene(har de enda, men blir vell tatt ut når amminga starter)

Utvidet 10mm venstre øre, og er på 6mm på høyre høret(bare for at jeg ikke gidder å lete etter 8mm^^)

Skrevet

Hadde 2 i tunga, nå har jeg bare den ytterste ringen igjen. Og har absolutt ingen planer om å ta den ut. Også har jeg en i hver brystvorte.

Har hatt i leppa og øyebrynet da jeg var yngre, men disse har jeg selvfølgelig tatt ut for lenge siden...

Skrevet

4 hull i det ene øret, 3 i det andre, men bruker bare 1 i hvert nå som jeg er voksen :) Masse ringer oppetter ørene er ikke pent lenger.

Har også navlepiercing som jeg har planer om å ha også som gammel dame :P

Kommer nok ikke til å ta flere :)

Skrevet

Hadde i navlen, tunga, underleppa og nesa. Men alle er tatt ut. 6 hull i ørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...