Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Hva er sannsynligheten for at det går bra med barnet? At det er friskt? Og eventuelle senskader? VIl det ligge i kuvøse og med masse ledninger? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Vet om et barn som ble født i uke 32. Hun var litt gul så fikk behandling for det. Regner med det ble kuvøse, men spurte ikke.
Alba44 Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Mest sannsynlig så går alt bra da. :-) Jeg fødte 7 uker for tidlig og sønnen min måtte være på sykehuset ca 3 uker. Han var liten, men helt frisk. :-) Måtte sondemates i litt over 3 uker, men spiste veldig bra selv etter da. Han er nå 5 år. Stor, sterk og frisk som bare det. Bare spør om du lurer på mer! :-)
Mrs.PIN Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Min ble født i u31+1. Kuvøse og cpap (pustehjelp) en uke, deretter ledninger og monitorer i 4 uker. Opplevdes overhodet ikke dramatisk med alle ledningene. Faktisk veldig betryggende for babyen er under 24timers overvåkning;-) Min er 1,5 år i dag - frisk og fin! I uke 33 kan det fint hende du slipper kuvøse, cpap og masse ledninger. De jeg ble kjent med som fødte uke 33 slapp det og kom hjem etter 2 uker, mens vi var der i 5! Kommer helt an på babyen;-) men at den overlever og er levedyktig er det ingen tvil om (såfremt den er frisk!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå