My_my Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Snuppa vår på 2,5 smyger seg ut av selene på bilstolen sin... Vi strammer selene til så hardt som overhodet mulig, men på ett eller annet vis klarer hun å smyge overkroppen ut. Plutselig sitter hun og titter fremover eller henger i håndtaket i taket... I dag klarte hun å nå bryteren til vinduet, og begynte å kjøre det opp og ned... Syns det er kjempeskummelt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få henne til å slutte med det.. Noen andre som opplever dette som et problem? Og som evt har noen tips til hva vi kan gjøre?
Nikamo Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Minsta her gjør akkurat det samme Ser her http://www.besafe.com/products/accessories/accessories-child-car-seat at det finnes sånne klyper som holder selene sammen - det må vi nok ut og kjøpe i morgen! Takk for at du minnet meg på det, og lykke til!
Trillis Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Vi har hatt det samme problemet. Og det finnes en enn plastikk dings på Barnas Hus som festes på selen! Det funker gull:)
2010 Mammaen Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 Samme her også og det har vart en stund! Enda et bekreftelse på at dette setet er heeelt elendig! Skulle aldri kjøpt dette elendige setet. Er så sint. Hvordan i heiteste kan dette ha komt ut som best i test? Jeg fatter det bare ikke. Jeg skal på Barnas Hus også nå og kjøpe denne dingsen :-)
bokormamma Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Oh yes! Jeg har hatt det problemet med alle mine tre, om enn i forskjellige stoler. Løsningen her i bilen ble å sy på et ekstra hekte mellom de to skulderselene, så de ble vanskeligere å komme seg ut av.
My_my Skrevet 26. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2012 Det må jo være en svakhet med stolen.. Har noen av dere sagt fra til BeSafe? Vurderer å bare sende en mail... Får ta meg en tur og se om jeg finner en sånn beltesperre da! Ellers er jeg godt fornøyd med stolen, har ikke oppdaget noen svakheter!
LykkeligMamma2010 Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Har akkurat det samme problemet her med vesla på 20mnd :/ :/ :/ Vi strammer beltst skikkelig godt hver gang vi setter henne inn i setet, men hun klarer allikevel å få overkroppen ut av selen.... :/ :/
enda et lite gull Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 så godt å høre at det ikke bare er vår datter som gjør dette! så godt å høre at de har noe for å fikse dette problemet
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Har setet og har aldri hatt problemer med dette.. Strammer så jeg såvidt får lirket en finger under.. Skulderputene har en underside som er litt "seig".. Sønnen min sitter i allefall bomfast
Adrianne1 Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Vi har aldri hatt dette problemet, men vi har brukt den plastikkdingsen hele tiden. E forøvrig uenig med 2010mamman over - Vi er veldig fornøyde med dette setet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå