Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg elsker å se filmer, liker komedier og drama mest. Noen som har noen gode tips til filmer? alt fra skikkelig grine filmer og total latterkrampe
Prøverpåentil Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Bridesmaids.. mooooorsom! litt sær humor, så spørs litt på deg.. men:D
megmegmeg Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 The tall man (Thriller), The hunger games (eventyr/drama), God bless america (action/drama/komedie) og The change up (komedie)
granatepla Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Hysteria (komedie) Så den i går, og syns den var dødsmorsom
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Åhr=) dette er vel mer en romanse, har ikke sett den selv, men "the Vow", basert pÅ en sann historie. SÅ det pÅ The Oprah show i gÅr=) hehe.. Fikk sÅÅÅÅ lyst til Å se den. Er faktisk ikke helt sikker pÅ om den har kommet ut pÅ film enda da. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 År etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 År tilbake. veldig trisk og søt samtidig.
Influences Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Vow_(2012_film) Åhr=) dette er vel mer en romanse, har ikke sett den selv, men "the Vow", basert pÅ en sann historie. SÅ det pÅ The Oprah show i gÅr=) hehe.. Fikk sÅÅÅÅ lyst til Å se den. Er faktisk ikke helt sikker pÅ om den har kommet ut pÅ film enda da. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 År etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 År tilbake. veldig trisk og søt samtidig.
Influences Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Vow_(2012_film) Åhr=) dette er vel mer en romanse, har ikke sett den selv, men "the Vow", basert pÅ en sann historie. SÅ det pÅ The Oprah show i gÅr=) hehe.. Fikk sÅÅÅÅ lyst til Å se den. Er faktisk ikke helt sikker pÅ om den har kommet ut pÅ film enda da. Handler om en mann og en kvinne som giftet seg ca 1 År etter at de møtte hverandre, 10 uker etter at de giftet seg, havnet hun i en bilulykke og mistet hukommelsen 1.5 År tilbake. veldig trisk og søt samtidig. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Vow_(2012_film)
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Alpha dog(basert på en sann historie) Her har du latter, tanker og tårer tett i tett. Bully(også basert på en sann historie) Ikke så mye tårer, men det får deg til å undre på enkeltes hoder:S Pay it forward(skikkelig grinefilm) Har aldri grått så mye før, som jeg gjorde til denne. Letters to god(også basert på en sann historie) Jeg er laaaangt ifra kristen, men herrefred hvor denne filmen rørte meg) Så stod det helt stilt på morsomme komedier:P Jeg får komme tilbake til den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå