Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg ble veldig overrasket. Jeg hoppet på sånn stor trampoline for første gang i dag. Prøvde flere ganger, rolig og raskt og på flere måter men jeg ble svimmel og småkvalm hver gang.. Noen som opplever det samme? eller som vet hva grunnen kan være?
Gjest Filifjonka Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Jeg blir sjøsyk av å hoppe på trampoline. Tåler maks fem minutter .
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Me too. Gutten på to sier stadig "mamma hoppe?" men etter fem minutter er det bare å kaste inn håndkledet... Er likedan på sjøen, tåler ingenting...flaut siden min far er skipper hehe.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Etter jeg ble gravid første gang for femten år siden har jeg verken tålt snurring eller hopping. Før var det morsomste jeg visste å være på tivoli og kjøre alt som gikk rundt, men nå blir jeg stort sett svimmel av alt... Hoppe på trampoline kan jeg bare glemme.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Blir svimmel og småkvalm bare av noen få hopp. Tåler ikke huske eller snurre rundt, selv bare av å snurre 1 gang raskt blir jeg svimmel:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå