Gå til innhold

Dolce gusto melody kaffemaskin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den og vil dele erfaringene? :-)

Er kaffen ok, kan vannmengden reguleres, og bråker/rister den mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med den, men jeg drikker mest latte og slikt. Mannen min drikker svart kaffe og kan ikke fordra den maskinen og bruker den kun hvis han er tom for "vanlig kaffe". Bråker litt, men ikke verre enn andre maskiner tror jeg. Vannet regulerer du selv.

Skrevet

Min mening er at kaffen er helt OK og melkevariantene (latte,cappuchino osv) smaker alle som veldig søt risgrøt og ikke kaffe ;) Altså, den fungerer fint om man vil ha en kjapp kopp kaffe, men kaffen er ikke allverdens. Vannet stopper ikke når koppen er full og må skrus av manuelt, ergo kan man styre vannmengden :)

 

Uansett så spørs det på smaken da, kan jo hende du synes kaffen er veldig god! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...