Gå til innhold

Hva er sjansen forre at man vinner penger (helst i greit store mengder)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man melder seg på alle konkurranser man finner på nettet, svarer på undersøkelser og er med i trekning om pengepremie osv. Hva tror dere er sjansen for at man faktisk vinner penger i løpet av noen måneder?

Hilsen fattiglusa ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel... sjansen for å vinne millionbeløp i lotto el lign er på 0,01 promille....

Skrevet

Huff. Ikke akkurat oppløftende svar ;) Hehe

Skrevet

Sjansen for å vinne store penger er liten. Men mannen min vant en gang skiutstyr for 10 000 kr. Foreldrene mine har vunnet førstepremien i lotto 2 ganger. Så noen må det jo bli som vinner.

Skrevet

Har aldri vunnet noe jeg :( Tenkte kanskje at jeg da på en eller annen måte har spart opp vinningene til nå, og at det da tar igjen for mange år med tap. Hehe.

Har hell i kjærlighet da ;)

Skrevet

Har vunnet 3 ganger på lotto/joker, for meg en fin sum, men alle under 10000

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Sjansen for å vinne store penger er liten. Men mannen min vant en gang skiutstyr for 10 000 kr. Foreldrene mine har vunnet førstepremien i lotto 2 ganger. Så noen må det jo bli som vinner.

Hva er greia med at det ofte er folk som vinner MER enn en gang? Det har jeg ikke skjønt :P Og hvorfor er andelen av lottomillionærer gamle folk som er stinn av gryn fra før? :P

Skrevet

Trenger ikke å være millionpremie altså. Alt hjelper :) Jeg trenger ca 25 000 innen kort tid. 16 000 som skal brukes på noe JEG veldig egoistisk ønsker meg, og 9000 for å lette samvittigheten min i forhold til den fine lille familien min som ikke får glede av den tingen jeg ønsker meg. Hehe

Urettferdig at noen vinner flere ganger ja! Aldri har jeg hørt om et par i etableringsfasen som har vunnet førstepremien i Lotto!

Skrevet

Vinne i lotto for å skaffe seg silikonpupper? Dream on sweetie ;)

Skrevet

Hahaha, det er ikke silikonpupper jeg vil ha! Fornøyd på den fronten (tog du 'an) :P

Skrevet

#4 her igjen. Foreldrene mine var ikke i etableringsfasen da de vant, men de hadde 3 barn i tenårene og ett i barneskolealder. De hadde vel ganske grei råd da de vant, så det hadde vel vært andre som sånn sett hadde hatt enda mer behov for pengene. Nå har de flust av penger, men det skyldes i hovedsak at de har jobbet for det med firmaet sitt - ikke lottogevinstene. Så det er bare å sette i gang med å jobbe, det er nok den mest realistiske måten å skaffe seg penger på :)

Skrevet

Sukk... Ja, får vel brette opp ermene. Virker bare så deilig å få etterlengtede penger dumpet i fanget.

Hva med panteautomatene med sånn røde kors-lotteri på... Større sjanse for å vinne hvis man trykker på knappen for hver flaske? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...