Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 For to uker siden avtalte jeg med svigerinnen at hun skulle være barnevakt. Gledet meg vilt til at jeg og mannen endelig skulle få gå ut å spise middag bare vi to. Ikveld får jeg høre at svoger, svigerinne og min mann blir borte fra kl 6 til ca 22 fordi de skal reise på fjelltur. Må si jeg følte meg litt snurt fordi denne alenetiden trenger vi sårt...
lillegull1 Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Ja!! Da har du lov til å være sint og lei deg. Absolutt! MAkan..
nerdybirdy Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 JA, du har lov å være lei deg! Ville lagt til rasende på 1. svigerinne som lovet deg å være barnevakt og brøt avtalen, og 2. mannen din som "enablet" henne til å gjøre dette ved å dra på fjelltur sammen med henne. Kjøp/lag deg noe godt og se en film eler en annen aktivitet som gjør deg glad. Snakk med mannen når han kommer hjem.... Klem fra meg
Audix78 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Hmmm men var mannen din med på avtalen? virker jo ikke sånn når han blir med på fjelltur?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 så først har du, din mann og svigerinnen din laget en avtale, hun skal være barnevakt og dere skal ut å finne på noe. Deretter lager din mann, svigerinnen din og svoger din (hennes mann?) en annen avtale seg i mellom som forandrer den opprinnelige avtale uten å ta deg med i diskusjonen og finner på noe gøy for seg mens du blir sittende igjen med barna. Jeg hadde ikke vært lei meg jeg hadde vært kjempesint både på mannen og på svigerinnen. Og det hadde nok tatt ganske mye å blidgjøre meg igjen. Og jeg hadde helt klart laget planer med en venninne for i morgen kveld og om jeg ikke hadde venninne så alene og gitt mannen klar beskjed at i morgen må du være hjemme alene med unga
Gulosten™ Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Hadde blitt så forbanna...! Kanskje jeg hadde reist etter dem, planta ungene der og sagt "fint om du passer barna som du lovte, jeg skal til syden!". Også bare reist hjem..
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Hiv deg i dusjen, og gjør deg klar. Og når mannen din kommer hjem kl 22 sier du at siden det var kvelden for alenetid, så tar du en tur ut ALENE! Og så drar du med deg ei venninne ut på noe moro! Jeg hadde klikka både på mannen min og søstra hans! Men hvorfor inkluderte de ikke deg på fjellturen egentlig?
mariabee Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Svigerinnen som skal på tur, er også barnevakten jeg hadde skaffet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå