Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Før jeg ble gravid, bestillte vi ferietur med svigers. En uke i Frankrike. Vi skal reise om 10dager, og jeg vil da være 31+5 når vi reiser. Vi har alle gledet oss veldig, såklart. Problemet er at jeg har vært sykemeldt de to siste ukene, pga tretthet, blodtrykk, og bekken. Blodtrykket er ikke så høyt at jeg ikke kan fly, og bekkenet fungerer såpass at jeg skal klare flytur og gå rundt der nede noen timer. Men så har jeg en uggen følelse, på det å reise. Jeg har spurt legen, og han mener at det er ok, så lenge jeg føler at jeg orker det selv. Svigers forstår om jeg ikke vil dra, men vil selsagt ha meg med. Men så er det 5åringen da, (min fra tidligere forhold), som har gledet seg så mye til Disney World, hun kommer til å bli så skuffet! Og hun har såklart nedtellng på dager. Det er så klart alltid et alternativ å la henne reise, samboer vil gjerne ha henne med, men jeg føler det blir litt feil, å sende henne med de. Så da må jo jeg ha henne hjemme med meg. Nei, jeg vet ikke. Jeg har så lyst til å dra, og vi har gledet oss i snart et år nå. Men så er det så dumt når formen ikke er på topp.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Hadde jeg ikke dratt selv hadde jeg i alle fall latt 5 åringen få være med dem.
Chelseafan Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Tror du nesten må se an formen,og hvis du ikke føler for og dra bør du la være,forstår det er kjedelig og skuffe barnet sitt,men er jo viktig og tenke på deg selv og babyen i magen også,men hvis du bestemmer deg for og dra blir du nok kjempe Fornøyd
nerdybirdy Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Hei Så kjipt å kanskje måtte avlyse en slik tur! Det er kun du som vet om du har ork til dette....Men tror jeg ville latt jentungen reise! Hvorfor skal ikke hun få dra i disneyworld? Det er jo tross alt ikke hun som er dårlig, og din samboer vil jo ha henne med. Jeg forstår ikke denne siden av problemstillingen, og ville i allefall latt barnet dra. Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Jeg ville reist. Og hvis jeg ikke kunne ville jeg selvsagt latt barnet dra. Hvorfor skal hun straffes for at du er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå