Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Var et program hvor man kunne vinne penger, jeg TROR det var Sturla som var programleder og han måtte ringe opp til en kar i ett glass "bur"/banken som ringte tilbake og sa at deltageren kunne gå videre eller matche beløpet... Eller noe rundt der? Har gått å tenkt på dette sååå lenge og jeg finner det ikke uuuut
millemille Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Deal or no deal? Med koffertene? Eller..?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jaa, kanskje det var det det var. Men hva gikk det egentlig ut på? Måtte de holde av en koffert også byr banken høyere og høyere så kunne de velge mellom det banken tilbød og det som var i kofferten?
millemille Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Gikk vel utpå at det var et visst antall kofferter med ulike beløp i. Deretter valgte man ut en koffert og åpnet de andre, banken bydde på din koffert for hver runde og man kunn velge å akseptere budet eller fortsette en runde til med å åpne kofferter.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Så man kunne ende opp med 0 kr hvis man valgte feil koffert?
millemille Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Ja, tror femti øre var det minste beløpet man kunne vinne.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Ahha... Nå trur jeg at jeg husker... De har på en måte det beløpet som stod i den siste kofferten de åpnet hvis de sier nei til budet? Vet ikke hvorfor jeg mååå vite dette, har vel blitt en liten obsession å finne det ut
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Pengene på bordet går nå.... tror du mener deal or no deal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå