Prøverpåentil Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Eller så sprekker jeg!! Hahah Har ingen venninner som er gravide.. eller på dette stadiet i det hele tatt egentlig.. så for dem er det ganske uinteressant.. og jeg kløøør etter å bare prate baby baby baby.. babyting.. babyklææær.. vognposer... uff, hehe.. Flere som har det sånn?
lillegull1 Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Jaa:) Har termin på tirsdag og går bare å vener:)
November-spire-79 Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Ja stakkars samboeren min, han må tåle mye babyprat Han tar det greit hehe
lillegull1 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Nå driver å funderer på pappagave, tenkte å gjemme en kurv med forskjellig i skapet og i ifra om det når han kommer hjem den dagen jenta er født:)
3 blå Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Nå driver å funderer på pappagave, tenkte å gjemme en kurv med forskjellig i skapet og i ifra om det når han kommer hjem den dagen jenta er født:) Det skal jeg også gjøre! Har kjøpt litt forskjellig og skal skrive et kort til han å legge oppi en korg. Sender melding til han når han har komt hjem etter fødselen og sier hvor han skal lete
Lisse_01 Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Samme her. Vil snakke baby hele tiden. Gleder meg til barselgruppe så jeg kan bli kjent med fler gravide
Gjest Shanti ♥ Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Hehe, samme her - ingen av vennene mine verken har barn eller er gravide, faktisk, så må skikkelig ta meg sammen for ikke å overøse dem. Det hjelper veldig å melde seg på BIM-treff! Også har jeg noen kolleger med barn.. Ellers er det vel samboer og mamma som får "lide"
Subwoofer Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Jeg snakker nesten ikke om min graviditet Synes selv det er gørr kjedelig å høre på andre som er gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå