Gå til innhold

Dere som er/har vært gravid med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og eventuelt et enkelt barn før/etter tvillingsvangerskapet, hvor stor forskjell er det og hva forskjellen består av? Jeg er akkurat 10 uker på veg i dag og har allerede diger mage, har kjent noe bobler som jeg tror var "hint" til bevegelse, og må allerede nå gå i mammabukser. Håper noen svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk først gravid med en så så med to.

Jeg gikk opp like mye under begge svangerskapene. Men med førsteman la JEG på meg ganske mye og det var mere foster vann.

Med tvillingene gikk ikke jeg noe serlig opp, men unger, livmor, morkaker og forstervann tokk mye plass. Var så sprengt at jeg følte jeg hadde dem i hele kroppen. Føltes som jeg hadde en fot i halsen og ei rumpe inn i tarmen.

Ellers gikk ble jeg ganske mye fortere stor med tvillingene.

Skrevet

Jeg har en sønn på 3 år og er i uke 34 med tvillinger nå. Forskjellen på svangerskapene var stor synes jeg. Tvillingesvangerskapet har vært plagsomt hva gjelder størrelse, bekkenplager, kvalme, lavt blodtrykk osv. Hadde ingen sånne plager første gang. Lagt på med like mye, men denne gangen sitter alt på magen, er til og med blitt tynnere i resten av kroppen. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...