Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Eller? Det hadde vært noe, men det er nok ikke det. Det er bare en strømfeil som gjør at favorittleken står og leker med seg selv midt på stuegulvet nå. 6 forskjellige knapper som lager forskjellige lyder, og en som starter bilen. Nå bytter de alle på å bråke og den starter og stopper hele tiden. Jeg skal ta ut batteriene, og så regner jeg med det gir seg. Men tenk hvis ikke... Det hadde vært litt kult!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 He-he... ja, så lenge de oppfører seg noenlunde så er det jo bare spennende Kanskje husspøkelset er lei av lyden av leken og håper du skal ta ut batteriene? Eller så er det favorittleken til spøkelset også
Pengetreet Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Hehe ja det ville vært litt scary Der vi bodde før slo radioen seg på i tide og utide og en barneleke levde sitt eget liv, men etter at vi flyttet har både lekene og radioen oppført seg eksemplarisk
Musemorbr / Skrevet 24. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2012 Som forventet ble det stille uten batteriene. Bare bittelitt skuffa.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Jeg har gjester i mitt hus. Liker og slå på lysa. Naboen min har nøkler til huset vårt. Dei har vert og slått av lys når vi har vert vekke på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå