Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg syns faktisk de er ganske så kule altså, men hun kler jo nesten alt da
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Nei, jeg syns ikke det er så fint med tatoveringer.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Jeg syns faktisk de er ganske så kule altså, men hun kler jo nesten alt da Jeg er ikke glad i tatoveringer og kunne aldri hatt en selv. Likevel kler de henne og jeg syns hele dama er smashing:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jeg syns de er veldig pene på Triana. Artig med jenter med tattovering samtidig som de oser femininitet. Men jeg hadde nok aldri kledd tattoveringene hennes!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Hun kler de godt og synes de er veldig morsomme. Alt i alt er det veldig stilig, men tattoveringene i seg seg selv er kanskje ikke utført av den dyktigste artisten? Men joda, dama er sexy med de!
Tovehvit Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Tjaaaa, ikke min smak men=) Jeg synes hun kler de=) Har 6 selv, og 3 av de betyr nada^^ Egentlig bare et virrvarr av rot:P Så slik sett liker jeg hennes, at hun har et tema gående for seg=)
2 hjertegull :) Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Jeg har et par selv, så jeg er ikke i mot tatoveringer, men hennes synes jeg er mindre pene, langt ifra kule!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Har ikke sett de, har du et bilde? Ser ikke noen tatoveringer på noen av bildene jeg finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå