Gå til innhold

Gutt som ikke har tisset i hele dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe som burde sjekkes bedre opp i? Legevakt?

Han tok seg på tissen idag tidlig å sa auau, trodde det var pga stram bleie. Ikke feber eller nedsatt allmenntilstand.

istad ved kveldsstellet byttet jeg bleie, og den ar nesten ikke Vått. I tillegg tror jeg at dette er samme bleie som han hadde idag til morgnen. De har samme type i bhg, men som regel er det navn på.. Det var det ikke på denne. Er mulig de har hatt han på toalettet, men jeg tror egentlig ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at han har fått uvi, og ikke vil tisse? Man kan holde seg lenge hvis man vet at det vil gjøre vondt, og det gjør gjerne vondt verre.

Ville ringt legevakta og hørt.

Skrevet

Hvordan har han drukket? HVis han har drukket bra så begynner det å bli temmelig fullt. Ville ringt legevakta ja..

Skrevet

Men ville han ikke hatt feber da? Eller vond lukt?

Blir nok til at jeg ringer legevakt.

Skrevet

Hvis urinveiene er blokkert så vil det ikke lukte, eller gi feber, men være smertefullt. I så fall er det fare for at blæra sprekker og det kan være alvorlig.

Skrevet

Ring legevakta og fortell at du er bekymret, urin produksjon er viktig.

Skrevet

Vår gutt hadde det sånn da han var ca to år. Hos han var det skikkelig smertefullt å tisse så han holdt seg. Hvis han slappet av og det kom litt tiss gråt han sårt. Tilslutt klarte han ikke å holde seg, men gråt noe helt forferdelig! Var ut og inn på legevakta den dagen, de fant til slutt ut at han hadde betennelse i forhuden. Fikk salve for å smøre på og vips gikk det over. Så ring og sjekk du :)

Skrevet
Men ville han ikke hatt feber da? Eller vond lukt? Blir nok til at jeg ringer legevakt.

Jeg har aldri hatt feber eller vond lukt i forbindelse med uvi ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...