3barnsmor_to_be Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg må le av meg selv, men samtidig lurer jeg på hva i huleste jeg gjør her liksom. Jeg er babysyk, ikke gravid... Vi har snakket om å få flere barn,men ikke prøve før etter nyttår.. Men her sitter jeg flere ganger om dagen og leser side opp og ned om graviditeter og IKKE MINST fødselshistorier! Ei som gleder seg til å bli 3barnsmamma?? JA!!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Korfor etter nyttår? Då blir det jo vinterbarn og ingen barnehageplass med det første
LykkelitenAprilSpire Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Vi skal prøve i oktober... blir sprø av å vente til da tilogmed jeg. Så skjønner at du gleder deg og er babysyk!=)
Ennai Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Jeg og er slik Smygleser på alle tr. forumene, men skal ikke prøve før om et par år eller der om kring
Nurse77 Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Herreguuuud, det er som å lese om meg selv!! Jeg har veldig lyst på nr 3, og klarte for et drøyt halvår siden å overtale mannen min. Men han for ei stund siden ombestemt seg (skulle ikke vært lov!!) men jeg har ikke gitt opp håpet. Jeg er helt besatt av svangerskap, fødsel og babyer! Er inne på disse sidene HVER dag. Godt å høre at vi er flere!!! Hvor gamle er dine barn? Mine er 5 År og 2 år og trekvart.
November-spire-79 Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Hehe jeg ble medlem her januar 2007 og har mitt første barn i magen nå 28+5 uker. Så det har vært mye smugtitting i diverse forum her også. Fikk ikke samboeren med meg før i september så da gikk det jo ca 5 måneder før spira satt i februar (uten å prøve) vi bare tok det som det kom Endelig har jeg grunn til å være her hehe
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 #8 Skrevet 25. august 2012 Vi gikk for nr 3. Og hær kommer 3-4-5!!! Så vi ble virkelig tatt på sengen.
Minimikro Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 Vi gikk for nr 3. Og hær kommer 3-4-5!!! Så vi ble virkelig tatt på sengen. Skal du ha trillinger mener du??
Minimikro Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Oisann. Gratulerer så mye! For et sjokk det må ha vært... Ser du er ganske ung også... Men dette går nok bra!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. august 2012 #12 Skrevet 25. august 2012 Ja hær blir det 5 unger på 3,5 år, om alt går bra :-)
3barnsmor_to_be Skrevet 25. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2012 hahah, GOD lesing!! Da er ikke jeg helt alene i denne verdenen da!? heheh - Heeerlig! Men da kan vi glede oss ilag jenter!! Og du med trillinger - SHIT!!! masse lykke til! Du må nestes oppdatere oss på hvordan det går! Og jeg kommer ikke til å ha noe problem med barnehageplass da jeg "driver" en privat barnehage selv. MEN har lurt på å vente enda litt lenger, slik at jeg får januarbaby 2014, men det skal MYE til for at jeg skal klare å vente så lenge... Men absolutt en vurdering ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå