Chelseafan Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg hentet barna til venninnen min i barnehagen idag,og leverte dem hjemme,fikk sjokk når jeg kom inn døra,der lå venninnen min med en fremmed mann og han pøsa på,de hørte ikke oss før jeg skrek ut, barna er heldigvis bare 20mnd og snart 9mnd,så de skjønte vel heldigvis ikke hva som forgitt,ble så sjokkert at jeg bare satt ned ungene og gikk, var usikker om jeg skulle skrive noe her,men så tenkte jeg at jeg burde,nå har jeg veldig dårlig samvittighet ovenfor faren og Guttene,skal jeg holde munn,ellers bør jeg si noe til barnefaren? eller skal jeg snakke med venninnen min og si hvis ikke ho forteller det,så gjør jeg det. hadde vert fint med innspill fra dere
Mamma til Tuva:) Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Gi ho EN sjanse til å fortelle det til mannen sin eller så gjør du det! Og hvem ber venninnen sin om å henta barna for deg mens du har deg med en kar??
Chelseafan Skrevet 24. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2012 Ja bør vel gi ho en sjanse til og fortelle det selv,Nei si det,føler meg så skyldig selv også,siden jeg hentet barna og sånt,men jeg hadde ingen anelse at ho hadde en elsker en gang og vet heller ikke hvor lenge de har holdt på.
My_my Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Shit for en ubehagelig situasjon! Jeg hadde nok gitt henne en sjans til å fortelle det til barnefaren selv. DU kan jo gi henne ei uke ellers forteller du det til ham selv?! Skikkelig kinky situasjon det der, du! Håper det løser seg på en ok måte...!
Chelseafan Skrevet 24. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2012 Ja har sagt til henne,at ho har en uke på seg og fortelle det,får bare håpe de klarer seg pga ungene
PintSizedDictator Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Hvorfor skal du si det til ham? For å lette din egen samvittighet? Du kan prate med henne om det, men jeg syns du bør overlate avgjørelsen om å være ærlig til henne. Dette syns jeg faktisk ikke er din avgjørelse. Jeg ville vært forsiktig med å blande meg inn i dette, spesielt når de har barn sammen.
Chelseafan Skrevet 25. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2012 Miip,er delvis enig i det du sier,men gjør ho en så stor feil,bør ho ta godta og ble tatt også, Ho har holdt på med han over et halvt år,siden minstegutten hennes var 2mnd, nei er ikke min avgjørelse,men samtidlig er han også en god venn og fortjener sannheten,har gitt henne en uke,sier ho det ikke,gjør jeg det.
Rm Skrevet 27. august 2012 #10 Skrevet 27. august 2012 Slik jeg forstår det, så er venninnen din og barnefaren fortsatt sammen? Isåfall bør du selvfølgelig fortelle det til faren til guttene. Venninnen din er utro, og som du forteller har hun vært det i over 1/2 år. Så hun vet nok godt at det hun holder på med er utrolig dårlig gjort mot barnefaren. Er man sammen med noen, så bør man ha nok integritet til å slå opp om man ønsker en annen partner. Fortell dette til faren om ikke venninnen din gjør det. Det er det eneste som er moralsk rett. Du har et moralsk ansvar overfor vennen din også. Ikke bare venninnen din. Når hun har fått tid på seg til å innrømme det hun har gjort, synes jeg du bør si det om ikke hun gjør det. Det er hun som har ført ham bak lyset, så hun burde være voksen nok til å innrømme løgnen sin. Men en løgn som har fått vokse i så lang tid, er nok ikke lett å innrømme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå