Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg bør trene, er overvektig selv om jeg for to år siden gikk ned 50 kg. Jeg har barneleddgikt. Nok en grunn til å trene. MEN det siste halve året har jeg vært ille plaget med ene kneet. Har tappet det to ganger for vann + fått kortison i løpet av tre uker i sommer. Dette er nå 5 uker siden og etter en ukes tid merket jeg at det fremdelesmikke var bra. Nå er det skikkelig ille igjen. Skal ta MR av det i neste uke, men har ikke time hos legen igjen for å få resultatet før 1.okt. Er litt usikker på om det er lurt og begynne å trene på Sats da. Er snakk om helsestudio, ikke saltimer. Hva tenker dere? I tillegg lurer jeg litt på om det er mulig å få prisen på Sats litt ned siden det allerede er to fra husholdningen som trener der. Mannen og sønnen, jeg betaler for sønnen. Noen som vet?
snuppo Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 du får ikke dekka noe av treningen, ta det opp med legen din;)
lille sprelle Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Jeg hadde heller kjøpt meg klippekort i svømmehallen. MYE bedre for dårlige knær. Med kneproblemer osv, vil du også kunne få rekvisisjon til fysioterapeut og trene hos henne/ham. (nesten gratis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå