Anonym bruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Tenkte å kjøpe ny sykkel til vår snart 6 åring fyller året snart. Hvilken sykkel er best? dbs? Blir vel den som er i størrelse 6-8 år da vel? Hun har hatt en 2-4 år sykkel, og nå har hun en 4-6 år sykkel, den kjøpte vi billig brukt da, vil hun skal få en ny skikkelig sykkel nå
Iselilja Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Nå måtte jeg ut og se Nå har jeg en andreklassing, men han fikk sykkelen sommeren før han startet på skolen. Han fyller 7 i desember. Sykkelen er av merket Scott, veldig fornøyd med den. 3. klassingen har en Trek. Fornøyd med den også, men den har hatt en tendens til å miste kjedet i det siste.
Serepta Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Vi kjøpte en DBS 20" til 6 årsdagen til jr. Men den ble litt for stor og han var ikke trygg på å sykle på den. Supplerte da med en diamant 16" i stedet, og den raste han rundt med i litt over ett år, før han var klar for 20 ". Det viktigste er at sykkelen har pedalbrems, synes jeg. Har et par skrekkhistorier med sykkel uten fotbrems... Vår har tre gir, og det er mer enn nok i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå