Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på kan man være uten hår der nede når du er gravid? eller er ikke det noe bra :) Vet at jeg de anbefaler hår der nede når du skal føde i alle fall,noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen at man ikke skal vokse/barbere seg den siste mnd før termin pga større infeksjonsfare ved eventuelt keisersnitt.

Før det er det bare å gjøre som man vil ;)

Skrevet

Oki da er det jo ingen fare,men er jo greit da,har ikke tenkt til og gjøre det de siste 2mnd :)

Skrevet

Men spørsmålet er om du klarer det ;) Ikke lett å fjerne hår når man ikke ser over magen hehe ;)

Skrevet

har ikke så stor mage enda:) er bare 18 uker :)

Skrevet

Sist så måtte jeg sitte på gulvet med et speil for å klare å se musa for å barbere den :P

Det var komisk, da var jeg i uke 29 trur jeg, nå er jeg i uke 32 og skal nok klare det en gang til før termin men gruer meg :P

Skrevet

Jeg har gitt opp ;) er 28+4 og ser ingenting hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...