Chelseafan Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg bare lurer på kan man være uten hår der nede når du er gravid? eller er ikke det noe bra Vet at jeg de anbefaler hår der nede når du skal føde i alle fall,noen som vet ?
Håper<3 Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Jeg har fått beskjed av legen at man ikke skal vokse/barbere seg den siste mnd før termin pga større infeksjonsfare ved eventuelt keisersnitt. Før det er det bare å gjøre som man vil
Chelseafan Skrevet 24. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2012 Oki da er det jo ingen fare,men er jo greit da,har ikke tenkt til og gjøre det de siste 2mnd
November-spire-79 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Men spørsmålet er om du klarer det Ikke lett å fjerne hår når man ikke ser over magen hehe
Chelseafan Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2012 har ikke så stor mage enda:) er bare 18 uker
Elsa88 Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Sist så måtte jeg sitte på gulvet med et speil for å klare å se musa for å barbere den Det var komisk, da var jeg i uke 29 trur jeg, nå er jeg i uke 32 og skal nok klare det en gang til før termin men gruer meg
November-spire-79 Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Jeg har gitt opp er 28+4 og ser ingenting hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå