Gå til innhold

Dere som har ca 700 000 brutto i året...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere i lån? :)

Det kommer jo litt ann på egenkapital osv... men ønsker helst svar fra dere som ikke hadde en halv mill i e.k ved opptaket av lån;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tenker du nå alene eller sammen?

Skrevet
Glemte jeg å skrive..

hvis det var det du mente, så lurer jeg på par med 700 000 ca tilsammen:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Glemte jeg å skrive.. hvis det var det du mente, så lurer jeg på par med 700 000 ca tilsammen:)

Var det jeg mente ja :)

Det var det vi hadde når vi kjøpte huset vi bor i nå, sånn ca. Fikk boliglån på 2.6. Nå har vi bittelitt mer inntekt (kanskje 100tusen) og har totalt 3.1 i lån.

Skrevet

Vi har 1,7 i boliglån (kunne få mer) ca 250000 i egenkapital + billån på tilsammen 300 000..

Skrevet

Vi hadde det tilsammen da vi kjøpte huset. Tok opp lån på 1,8 men kunne fått mer. Mener å huske vi betalte 9000 i mnd på det lånet

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi kunne få 1,8 med to års avdragsfriet. Hadde ingen egenkapital, men kausjonist for 10% av boligens verdi var nødvendig. Dette var da i 2010 før alle de rare reglene kom.

Skrevet

Jeg har litt mer, ca 900 000 i året og mannen tilsvarende. Men nå hadde vi også 1 mill i EK da. Men lånet er på 4,3 mill ihvertfall.

Skrevet

Oi unnskyld, så nå at du spurte om samlet inntekt... Ble litt feil svar da, hilsen #9

Skrevet

Vi hadde mellom 6 -og 700 000 da vi tok opp lån i fjor høst samme dag som bankene ble strengere, men siden vi allerede var blitt lovt 100% finansiering fikk vi det også.

Vi tok lån på 1.830000, men kunne "til nød" fått 2 mill uten egenkapital eller kausjonist. Mannen har også et studielån på ca 200.000. Mens vi nå betaler sakte, men sikkert ned på lånet sparer vi også videre i BSU så jeg håper vi stiller litt sterkere når vi en dag trenger noe større.

Skrevet

No er det 5 år sida vi tok opp lån. Tjener ca 800000 til sammen. Lånte 100%. Var 1.7 mill dengang. Trur vi er nede i 1.5 no. Har 250000 i billån óg, og dei utgifter som følger med hus og tre barn. Kunne lånt meir, men vi prioriterte å heller ha romslig økonomi. Noke eg er veldig glad for, sida vi begge er litt "sosete" med penger og har det best sånn. Vi klarer oss godt og har til både sukker og salt i grauten. ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...